تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 بهمن 1401 - 7:28
کد خبر : 7910

عمده منشا آلودگی تهران مربوط به این شهر نیست

عمده منشا آلودگی تهران مربوط به این شهر نیست
استاندار تهران با اشاره به اینکه عمده منشا آلودگی تهران مربوط به این شهر نیست گفت: این آلودگی از سایر نقاط به تهران تحمیل شده و باید تلاش کرد این وضعیت را بهبود ببخشیم.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، علیرضا فخاری عصر چهارشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان تهران اظهار داشت: امسال باید دستاوردهای انقلاب اسلامی هنرمندانه تبیین و به مردم منتقل شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید تلاش جدی داشته باشند تا با بهره‌گیری از امکانات موجود این دستاوردها را منعکس کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه دشمن با تمامی توان و امکانات به میدان آمده، عنوان کرد: در این شرایط نیاز به اجرای برنامه‌های خلاقانه داریم و باید این برنامه‌ها در محلات مختلف اجرا شود.

فخاری به تشکیل ۳۲ کمیته در ستاد دهه فجر اشاره کرد و گفت: همه نهادها از جمله سپاه، بسیج، شهرداری و سایر نهادها ویژه برنامه‌هایی وسیع تدارک دیدند که مهم‌ترین برنامه نمایش پرچم جمهوری اسلامی در محلات و اماکن است و همچنین طرح هر خانه یک پرچم در تهران یکی از برنامه‌هایی است که باید اجرا شود.
وی در ادامه با بیان اینکه در این شرایط آلودگی هوا نباید تعطیلی مدارس و سایر مجموعه‌ها آخرین راهکار باشد، خاطرنشان کرد: در بخش ارتقای زیرساخت‌ها دچار عقب ماندگی هستیم و باید زیرساخت‌ها تقویت شود.

فخاری ادامه داد: تهران با سایر شهرها متفاوت است و با حجم زیادی از واحدهای تولیدی، وسایل نقلیه سبک و سنگین که همگی این موارد در افزایش آلودگی هوا نقش دارند، مواجه هستیم.

استاندار تهران تصریح کرد: در این سال‌ها دچار غفلت شدیم و هر زمانی دچار افزایش آلودگی می‌شدیم نسبت به تعطیلی مدارس، ادارت و واحدهای اقتصادی اقدام می‌کردیم که این اقدام موجب ضرر و زیان سنگینی به اقتصاد تهران و کشور وارد شد.

فخاری همچنین خاطرنشان کرد: تعطیلات زیاد مدارس به نظام آموزشی زیان زده و باید به سمت ارتقای زیرساخت‌ها و برخورد جدی با مراکز پر آلاینده رویم، عمده منشأ آلودگی تهران مربوط به این شهر نیست و از سایر نقاط به تهران تحمیل شده و باید تلاش کرد این وضعیت را بهبود ببخشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.