تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 8:07
کد خبر : 380

ضرورت ترویج ورزش همگانی در کشور

ضرورت ترویج ورزش همگانی در کشور

به گزارش نسیم صبا ازمهر، حمید سجادی پیش از ظهر پنجشنبه در سفر خود به شهربابک ضمن اظهار خرسندی از وجود تنوع رشته‌های ورزشی در این شهرستان و علاقه وافر مردم به ورزش، بیان داشت: تاکنون اقدامات خوبی در شهرستان شهربابک انجام شده است. با توجه به بازدیدهای امروز چندین پروژه نیاز به تسریع در تکمیل

به گزارش نسیم صبا ازمهر، حمید سجادی پیش از ظهر پنجشنبه در سفر خود به شهربابک ضمن اظهار خرسندی از وجود تنوع رشته‌های ورزشی در این شهرستان و علاقه وافر مردم به ورزش، بیان داشت: تاکنون اقدامات خوبی در شهرستان شهربابک انجام شده است. با توجه به بازدیدهای امروز چندین پروژه نیاز به تسریع در تکمیل دارند که در این مورد حمایت خواهیم کرد.

وی ورود بخش‌های خصوصی به حوزه ورزش در راستای استفاده از ظرفیت‌های ورزشی شهربابک را گام مثبتی دانست.

وزیر ورزش و جوانان برنامه سفر به جنوب استان کرمان را یکی از برنامه‌های آینده خود عنوان و گفت: با توجه بازدیدهای انجام شده در این سفر و ظرفیت فوق‌العاده استان کرمان در حوزه ورزش، رسیدگی به ضرورت‌ها و رفع نیازهای ورزش در این استان را در اولویت کاری قرار خواهم داد.

وی با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در حوزه ورزش استان کرمان انجام شده است، افزود: اعزام تیم فوتبال بانوان سیرجان برای شرکت در لیگ آسیایی با استفاده از مربیان و کادر داخلی، جزو افتخارات استان و کشور محسوب می‌شود.

سجادی با تاکید بر ضرورت ترویج ورزش همگانی و ورزش پهلوانی در کشور، اظهار داشت: ورزش عامل مهمی در امید آفرینی در جامعه و عزت آفرینی در سطح بین المللی است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.