تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1403 - 7:19
کد خبر : 19607

صدور تمامی کدهای دو بعدی سنجش کارکنان شرکت گاز استان کرمان

صدور تمامی کدهای دو بعدی سنجش کارکنان شرکت گاز استان کرمان
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای عالی اداری و پیرو راه‌اندازی سامانه سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت توسط سازمان اداری و استخدامی کشور، کد دو بعدی اختصاصی تمامی کارکنان شرکت گاز استان کرمان صادر شد.

به گزارش نسیم صبا: محمدرضا سلیمانی در این خصوص افزود: پیرو راه‌اندازی سامانه سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت توسط سازمان اداری و استخدامی کشور، کد دو بعدی اختصاصی تمامی کارکنان شرکت گاز استان کرمان صادر و در محل استقرار نصب و در معرض دید مراجعان و مردم قرار گرفته است.
وی در خصوص ویژگی‌های سامانه سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت، بیان کرد: این سامانه برای سنجش رضایتمندی شهروندان و خدمت‌گیرندگان از فرایند و کیفیت ارائه خدمات توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی راه اندازی شده است .
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: مردم برای ثبت نظرات خود در سامانه سنجش رضایت از عملکرد کارکنان دولت می‌توانند با اسکن کد دو بعدی اختصاصی در محل استقرار کارمندان یا با گرفتن کد دستوری اختصاصی برای هر یک از کارکنان دولت، نظر خود را در خصوص نحوه ارائه خدمت توسط آنها ثبت کنند.
سلیمانی با بیان اینکه هدف از راه اندازی این سامانه دریافت نظرات مردم در رابطه با شیوه ارائه خدمات توسط همکاران است، عنوان کرد: در صورت نارضایتی مردم دلایل و عوامل آن مورد بررسی قرار می‌گیرد تا نسبت به رفع آن تلاش شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.