تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 6:39
کد خبر : 17600

شرکت گاز استان کرمان همیشه جزو شرکت های ممتاز مجمع است

شرکت گاز استان کرمان همیشه جزو شرکت های ممتاز مجمع است
رئیس محترم امور مجامع شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت گاز استان کرمان در ارائه گزارش عملکرد مجمع همیشه جزو شرکت های ممتاز در بین گازهای استانی است.

به گزارش نسیم صبا: جمشید آوج در حاشیه برگزاری دوره آموزشی دبیران هیئت مدیره شرکت های گاز استانی که به میزبانی شرکت گاز استان کرمان برگزار شد، بیان کرد: کمتر از یکماه دیگر به برگزاری مجمع مانده و گفتنی است که شرکت گاز استان کرمان همیشه در مجمع جزو شرکت هایی بوده که گزارش عملکرد بسیار خوبی ارائه داده و با توجه به اقدامات صورت گرفته، قطعا امسال هم اینگونه است.
وی افزود: تعداد جلسات تشکیل شده توسط هیئت مدیره در شرکت گاز استان کرمان قابل تقدیر بوده و این نشان دهنده همدلی اعضا است که امیدوارم تا پایان گازرسانی استان و سبز شدن کرمان به همین صورت ادامه یابد.
وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی دبیران هیئت مدیره توسط شرکت گاز استان کرمان، گفت: بازخوردهای بسیار خوبی در این دو روز از میزبانی شما به ما داده شده و خوشحالیم در این ایام عزیز که مصادف شده با دهه کرامت، در دیار کریمان و دیار بزرگ مردی همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم.
رئیس امور مجامع شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: امسال رویدادهای مهمی از جمله نمایشگاه صنعت نفت برگزار شد و اتفاق بسیار ارزشمندی که نسبت به سالهای قبل در این نمایشگاه افتاد تعداد بالای غرفه هایی بود که از شرکت های دانش بنیان و ایرانی در نمایشگاه حضور داشتند.
وی ادامه داد: این نمایشگاه نشان داد جوانان ایرانی می توانند در عرصه های مختلف به خصوص صنعت نفت و گاز حرفی برای گفتن داشته باشند.
آوج در پایان گفت: باعث افتخار است بگویم با توجه به اینکه در سال گذشته سرمای شدید و مصرف بی رویه گاز ما را دچار نگرانی هایی کرده بود اما با تلاش و همت همه عزیزان صنعت گاز زمستان خوبی را پشت سر گذاشتیم.
محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در ابتدای این جلسه نیز گزارشی از عملکرد و فعالیت های عملیاتی و فرهنگی این شرکت ارائه داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.