تاریخ انتشار: پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 6:46

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از آمادگی کامل نیروهای امدادی و عملیاتی به منظور عبور از فصول سرد سال خبر داد.

به گزارش نسیم صبا، محمدرضا سلیمانی در بیست و پنجمین جلسه کمیته تدوام کارکرد شرکت گاز استان کرمان که با محوریت آمادگی زمستانی، تحلیل یکپارچه خطوط تغذیه و مقاوم سازی برگزار شد، گفت: براساس تجربیات سال های گذشته برنامه ریزی های خوبی در رابطه با تأمین پایدار گاز طبیعی برای مشترکین خانگی و صنعتی انجام گرفته که انشاالله زمستان امسال را بدون مشکل سپری می کنیم.
وی با اشاره به اقدامات شرکت گاز در راستای آمادگی برای زمستان پیش‌رو، افزود: تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و پیش‌بینی از حیث نیروی انسانی، تجهیزات و تیم‌های امدادی و تعمیراتی صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: تشکیل کارگروه آمادگی فصل سرما و برگزاری منظم جلسات هماهنگی، بازدید و نمایان‌سازی شیرهای شبکه، گریس کاری و سرویس شیرهای خطوط شبکه، تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقلیل فشار اعم از شهری و صنعتی و آماده‌سازی وسایل نقلیه گروه‌های امدادی و تعمیراتی از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.
سلیمانی عنوان کرد: تکمیل تجهیزات اکیپ‌های امدادی و تعمیراتی بازرسی، هماهنگی لازم با مشترکین عمده و سایر سازمان‌ها و ادارات از دیگر اقدامات شرکت گاز استان کرمان در راستای آمادگی برای زمستان است.
وی با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز از مردم شریف دیار کریمان درخواست کرد: با مصرف بهینه و مناسب، ما را در بهبود خدمت‌رسانی همراهی کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: هم استانی های عزیز می‌توانند با نگه‌داشتن دمای منازل و محل کار خود در حالت مطلوب (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد) نقش مهمی را در صرفه‌جویی و استمرار گازرسانی به سایر هموطنانمان که در نقاط سردسیر کشور زندگی می‌کنند، ایفا کنند.
در حال حاضر ۸۲۶ هزار و ۲۸۹ مشترک گاز در بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری استان کرمان وجود دارد.