تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فروردین 1401 - 11:18
کد خبر : 1657

ساخت دیوار ۴۰ کیلومتری در شمال کرانه باختری

ساخت دیوار ۴۰ کیلومتری در شمال کرانه باختری
به دنبال افزایش عملیات‌های شهادت‌طلبانه در مناطق مختلف اراضی اشغالی، کابینه رژیم صهیونیستی ساخت دیوار ۴۰ کیلومتری در شمال کرانه باختری را تصویب کرد.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا به نقل از النشره، دفتر “نفتالی بنت” نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که کابینه اسرائیل با ساخت حصاری به طول ۴۰ کیلومتر در شمال کرانه باختری موافقت کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از روز شنبه گذشته سه گردان از نیروهای نظامی دیگر خود را در امتداد دیوار جدایی در امتداد «خط سبز» مستقر کرده است.

منابع خبری فلسطین می‌گویند که تل آویو این تصمیم را به دلیل ترس از عملیات‌های شهادت طلبانه فلسطینیان گرفته است که طی دو هفته‌ اخیر افزایش یافته است.

در همین ارتباط، “بنی گانتش” وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با توجه به وخامت اوضاع امنیتی، نمی‌توان گام‌هایی را با هدف بهبود زندگی و اقتصاد در کرانه باختری و نوار غزه با هماهنگی تشکیلات خودگردان فلسطین اجرا کرد.

وی تاکید کرد که «اسرائیل وقوع حملات به اراضی خود (سرزمین های اشغالی) را نخواهد پذیرفت. مسئولان امنیتی در حال حاضر با حفظ نیازهای امنیتی در حال بررسی گام‌های احتمالی برای رویارویی با مردم فلسطین در ماه رمضان هستند».

بنی گانتس همچنین گفت: «ما اکنون دوره سختی از حملات را شاهد هستیم، واقعیتی که نمی توانیم در برابر آن تسلیم شویم، لذا تلاش می کنیم با قدرت با آن مقابله کنیم».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.