تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مهر 1401 - 8:37
کد خبر : 4542

زاهدی وفا مدیری در تراز انقلاب اسلامی و روحیه انقلابی است

زاهدی وفا مدیری در تراز انقلاب اسلامی و روحیه انقلابی است
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: «محمدهادی زاهدی وفا» وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شخصیتی با سابقه و با تجربه است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سمت های مختلف مسوولیت هایی داشته است.

به گزارش نسیم صبا :محمد مهدی مفتح در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره معرفی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس اظهار داشت: سابقه وی قابل مطالعه و بررسی است. زاهدی وفا برخوردی بسیار ممتاز و جالب دارد و به هیچ وجه با هیچ نماینده‌ای تماس نگرفته و به دنبال جمع آوری رای برای خود نبوده است.

نماینده مردم در مجلس افزود: باید مسئولانی مانند زاهدی وفا داشته باشیم که با مذاکره و لابی‌گری به دنبال پست و مقام نباشند. اگر کاری به آنها واگذار شد وظیفه دارند آن را به درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه زاهدی وفا دارای روحیه انقلابی است، ابراز امیدواری کرد که وی با این سابقه خوب و روحیه ای که دارد خدمات بزرگی را به مردم و کشور ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، محمدهادی زاهدی وفا اقتصاددان ۵۹ساله، دارای دکترای اقتصاد از دانشگاه اتاوا در کانادا است. وی در سال‌های گذشته عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، رییس هیات مدیره هلدینگ صنایع نوین، رییس هیات مدیره رایتل و عضو شورای‌عالی الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت نیز بوده است.

در سوابق مدیریتی زاهدی وفا، معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت نهم، نماینده وزارت اقتصاد در شوراها و کمیسیون‌های تخصصی شورای‌عالی تحقیقات و فناوری (عتف)، شورای اقتصاد، کمیسیون اقتصادی دولت، شورای پول و اعتبار و شورای‌عالی انرژی دیده می‌شود.

زاهدی وفا همچنین سابقه عضویت در کارگروه ویژه نفت، شورای‌عالی توسعه صادرات غیرنفتی، ستاد تنظیم بازار، ستاد تدابیر ویژه اقتصادی شورای‌عالی امنیت ملی، کارگروه طرح تحول اقتصادی، شورای‌عالی تدوین برنامه پنجم، شورای‌عالی رفاه و تأمین اجتماعی، شورای آمایش سرزمین، شورای‌عالی آمار، کمیته ملی اهداف توسعه هزاره و کارگروه تدوین ضوابط حمایت از صادرات غیرنفتی را در کارنامه خود دارد و اینک با معرفی رییس‌جمهور به‌عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت کار به مجلس معرفی شده است.

جلسه بررسی صلاحیت زاهدی وفا به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۲ مهرماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.