تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1403 - 8:41
کد خبر : 18305

روند انتخابات مطلوب است/ پرهیز طرفداران کاندیداها از تخریب

روند انتخابات مطلوب است/ پرهیز طرفداران کاندیداها از تخریب
وزیر کشور گفت: روند انتخابات تا این لحظه مطلوب بوده و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در جمعه این هفته فراهم شده است.

به گزارش نسیم صبا:احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تمام استانداران، فرمانداران، بخشداران و عوامل نظارتی در آمادگی کامل به سر می‌برند و در کنار آن فراجا نیز امر حفاظت و تأمین امنیت انتخابات را بر عهده گرفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کاندیداها در حال طی کردن مراحل تبلیغات هستند و با ارائه برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود از طریق رسانه‌ها و سفرهای استانی سعی می‌کنند تا در این عرصه فضای پرشور و نشاطی را برای انتخابات هشتم تیرماه فراهم کنند.

وزیر کشور گفت: انتخابات امن، سالم و باشکوهی را در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شاهد خواهیم بود و قطعاً مشارکت بالای مردم توطئه و ترفند دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وحیدی افزود: تا چهارشنبه زمان تبلیغات برای کاندیداها وجود دارد و روز پنجشنبه تبلیغات ممنوع خواهد بود و جمعه هشتم تیرماه شاهد برگزاری انتخابات در جای جای ایران خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کاندیداها از تخریب و توهین علیه همدیگر پرهیز کرده ولی انتظار می‌رود هواداران کاندیداها از امر تخریب و انتشار اخبار و گزارش‌های غلط پرهیز کرده و به سلامت انتخابات کمک کنند.

وحیدی اضافه کرد: شرایط مطلوبی را در مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی صدا و سیما شاهد بودیم و پیش‌بینی می‌کنیم وضعیت به مراتب بهتری را در روزهای آینده شاهد باشیم.

وی بیان کرد: در مناظره‌ها انتظار می‌رود داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی برنامه‌های خود را ارائه کرده و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و در صورت نیاز به آمار و اطلاعات دقیق‌تر می‌توانند از دولتمردان دریافت کنند.

وزیر کشور یادآور شد: توصیه می‌کنیم تا روز چهارشنبه روند تبلیغات به شکل سالم ادامه پیدا کرده و بهترین فضا را برای رقابت‌های انتخاباتی در هشتم تیرماه شاهد باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.