تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 - 8:31
کد خبر : 10026

رفع موانع سرمایه گذاری در کردستان از اولویت‌های قوه قضائیه است

رفع موانع سرمایه گذاری در کردستان از اولویت‌های قوه قضائیه است
رئیس قوه قضائیه گفت: امیدواریم در سال مهار تورم و رشد اقتصادی برای رفع موانع پیش روی توسعه اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری در کردستان با کمک مجلس و دولت تلاش کنیم.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در بدو ورود به فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که توفیقی حاصل شد که به خطه سرسبز کردستان با مردمانی رئوف و مهربان سفر کنم.

وی افزود: مردم فرهنگ دوست و هنرپرور کردستان طی چهار دهه از عمر انقلاب همواره یار و یاور انقلاب بوده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای خاطرنشان کرد: در این سفر سعی می‌کنیم مشکلات دستگاه قضائی و سازمان‌های وابسته را از نزدیک ببینیم و رفع کنیم.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: امیدواریم در سال مهار تورم و رشد اقتصادی برای رفع موانع پیش روی توسعه اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری در کردستان با کمک مجلس و دولت تلاش کنیم و یکی از اهداف سفر به استان کردستان در این راستا بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اژه ای خاطرنشان کرد: در این سفر تلاش می‌کنیم به صورت مستقیم و چهره به چهره با مردم بشینیم و از نزدیک با پیشنهادات، انتقادات و دغدغه‌های مردم کردستان آشنا شویم.

وی افزود: به عنوان مثال ساکنان یکی از شهرک‌های سنندج با مشکلاتی مواجه شدند که دستور دادیم قبل از سفر این مهم رسانه‌ای شود و خبر رفع دغدغه مردم ساکن این شهرک اطلاع رسانی شود.

رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: اینجا معادن و کارخانجاتی دارد که تعطیل است که در صورت راه اندازی می‌تواند به توسعه اقتصادی کردستان کمک کند لذا در این سفر سعی می‌کنیم مشکلات پیش روی این صنایع و معادن را برطرف کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.