تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1404 - 6:23
کد خبر : 29106

رصد هوشمند و پاسخگویی دقیق؛ ثبت بیش از ۶۳ هزار تماس در مرکز پیام امداد گاز استان کرمان

رصد هوشمند و پاسخگویی دقیق؛ ثبت بیش از ۶۳ هزار تماس در مرکز پیام امداد گاز استان کرمان
در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴، بیش از 63 هزار و 555 تماس مردمی با مراکز پیام امداد گاز استان کرمان ثبت و رسیدگی شده است؛ آماری که نشان از اعتماد مردم و آمادگی همیشگی نیروهای امدادی شرکت گاز دارد.

به گزارش نسیم صبا : مرکز پیام امداد گاز با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند، نیروهای آموزش‌دیده و حضور شبانه‌روزی کارشناسان، توانسته است در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تماس‌های مردمی در زمینه‌های رفع نشت‌، ایمنی، قطعی گاز و راهنمایی مشترکین پاسخ دهد.
محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اهمیت این مرکز گفت:مرکز پیام امداد گاز به‌عنوان خط مقدم ارتباط با مردم، نقشی حیاتی در ارتقای ایمنی، پایداری شبکه و جلب اعتماد عمومی دارد. پاسخگویی دقیق و سریع به تماس‌های مردمی، یکی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان کرمان است.
وی افزود: کارکنان مرکز پیام با احساس مسئولیت بالا و بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز، همواره آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند تا کوچک‌ترین اختلال در شبکه گاز با سرعت و دقت رفع شود.
گفتنی است مرکز پیام امداد گاز استان کرمان به‌صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام سال فعالیت دارد و از طریق شماره ۱۹۴ آماده دریافت گزارش‌ها و درخواست‌های مردمی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.