تاریخ انتشار : شنبه 23 مهر 1401 - 5:16
کد خبر : 4850

رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی تقویت شوند

رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی تقویت شوند
امام جمعه کرمان گفت: ضرورت دارد، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی را تقویت کرد و با رسانه‌های خارجی یا باید قطع ارتباط کرد و یا تابع قانون کشور شوند.

به گزارش نسیم صبا ازمهر حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: همه ما باید در تمامی لحظات زندگی با یاد و نام خدا کارهای خود را انجام دهیم.

وی با اشاره به وضعیت جامعه در دوران پیش از بعثت و صدر اسلام گفت: یکی از مسائل مورد تاکید پیامبر اکرم (ص) در مشکلات و سختی‌های صدر اسلام، صبر و استقامت بود و اینچنین بود که روز به روز شاهد گسترش دین اسلام بوده‌ایم.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: امروزه نیز صبر و استقامت نیز تأثیر بسیار مهمی در پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی دارد.

وی ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (س) و امام صادق (ع)، افزود: تاریخ ۲۴ مهر ماه برای مردم کرمان، به یاد ماندنی است، روز به آتش کشیدن مسجد جامع که اوج مبارزات بود، در این روز علما در صف اول بودند و برخوردهای بسیار بدی از سوی حکومت وقت انجام شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: جسارت به کتاب وحی، شهادت تعدادی از مردم انقلابی از جمله اتفاقات ۲۴ مهر ماه کرمان بوده است از طرف دیگر حوادث می‌گذرد اما تاریخ می‌ماند و برای نسل‌های بعد باید آن را تعریف کرد.

وی ادامه داد: یکی از توصیه‌های امام صادق (ع) این است که هر هر کس دلبسته دنیا بشود، سه خصلت غم و اندوه، آرزوهای بی پایان و امیدهای بی فرجام در وی پیدا می‌شود لذا باید آن را مدیریت و کنترل کرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: دشمنی دشمنان یکی از نتایج اتفاقات اخیر است، برخی دست‌های پنهان از جمله آمریکا و اروپا رسماً از آشوب‌ها حمایت کردند و هویت آنها دوباره برای همه آشکار شد.

وی با بیان این مطلب که نداشتن عدم مدیریت رسانه‌ای، قتلگاه هویتی و اخلافی نوجوانان و جوانان را درپی دارد، عنوان کرد: متوجه شدن به کاستی‌ها و مشکلات یکی دیگر از نتایج این اغتشاشات است که باید آنها جبران و تقویت کرد همچنین یکی دیگر از سناریوها در فضای مجازی این بود که نظام و مسئولان را ناکارآمد نشان بدهند و برخی نیز در این راستا حرکت کردند.

وی با بیان این مطلب که برخی افراد ناآگاهانه درحال همراهی جبهه دشمن هستند که باید بصیر شوند و آنهایی که مغرض هستند، باید با آنها برخورد کنند، افزود: مسئله مهم دیگر این است که دشمن به دنبال کم رنگ کردن موفقیت‌های دولت است، لذا ضرورت دارد، رسانه‌های داخلی را تقویت کرد و رسانه‌های خارجی یا باید قطع ارتباط کرد و یا تابع قانون کشور قرار بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.