تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مهر 1401 - 8:25
کد خبر : 4536

رئیس‌جمهور: دولت مصمم است با خدمت خالصانه و بی‌وقفه دشمنان را ناکام بگذارد

رئیس‌جمهور: دولت مصمم است با خدمت خالصانه و بی‌وقفه دشمنان را ناکام بگذارد
رئیس‌جمهور تلاش برای پیشرفت کشور و رفع موانع و مشکلات موجود را مهمترین راه مقابله با توطئه‌های دشمن دانست و گفت: دولت مصمم است با خدمت خالصانه و بی‌وقفه، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارد.

به گزارش نسیم صبا: آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت، با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی، تصریح کرد: امروز دشمن همه تلاش خود را به کار بسته تا مانع پیشرفت کشور و رفاه و آسایش ملت ایران شود و ما موظفیم با کار و تلاش مضاعف دشمن را در رسیدن به این هدف شوم ناکام گذاشته و امید را در دل مردم افزایش دهیم.

آیت‌الله رئیسی تلاش برای پیشرفت کشور و رفع موانع و مشکلات موجود را مهمترین راه مقابله با توطئه‌های دشمن دانست و گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.

رئیس جمهور با اشاره به اغتشاشات اخیر، از نقش مهم و موثر روایتگری درست و تبیین دقیق حوادث در آگاهی احاد مردم و ناکام ماندن طراحی‌های دشمن گفت و افزود: دشمن از تلاش‌های صورت گرفته برای رفع نیازهای اساسی و حرکت کشور در مسیر پیشرفت آن هم بدون هیچگونه عقب‌نشینی از اصول عصبانی بوده و در صدد وارد کردن ضربه به کشور است.

آیت الله رئیسی با تشکر از مردم برای ناکام گذاشتن معاندین و توطئه‌گران در اغتشاشات اخیر، خدمت خالصانه به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان را برای افزایش امیداوری در کشور ضروری دانست و تاکید کرد: دولت مصمم است با خدمت شبانه‌روزی دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام گذارد.

رئیس جمهور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت کشور بر ضرورت وحدت و انسجام ملی تاکید کرد.

آیت الله رئیسی ایجاد تحول در نظام اداری و اقتصادی، افزایش اشتغال و رونق تولید و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری را از عوامل ناامیدی و ناکامی دشمن دانست و گفت: در حال حاضر ظرفیت‌های خوبی برای افزایش تعاملات اقتصادی با کشورهای منطقه ایجاد و توافقات خوبی هم حاصل شده است که ضرورت دارد دستگاههای مسئول این ظرفیت‌ها را هر چه سریع‌تر عملیاتی کنند تا مردم و کشور از عواید مثبت آن بهره‌مند شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.