تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 - 6:11
کد خبر : 9866

دکتر خزعلی در دیدار با بیماران هموفیلی تاکید کرد؛ لزوم حمایت از بیماران هموفیلی

دکتر خزعلی در دیدار با بیماران هموفیلی تاکید کرد؛ لزوم حمایت از بیماران هموفیلی
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: متأسفیم که طبق گفته دبیر انجمن هموفیلی، ۶۰۰ نفر از بیماران هموفیلی به دلیل تحریم‌ها جان خود را از دست داده‌اند و ۱۰ هزار نفر دیگر نیز به همین دلیل و به خاطر نرسیدن دارو در معرض خطر هستند.

به گزارش نسیم صبا ازمعاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده همزمان با روز جهانی هموفیلی، با حضور در مرکز درمان جامع هموفیلی ایران با اعضای این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن ابراز تاسف از تحریم‌های ظالمانه دارویی کشورمان توسط مدعیان دروغین عدالت و بشردوستی، بر لزوم حمایت از بیماران هموفیلی تاکید کرد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: متأسفیم که طبق گفته دبیر انجمن هموفیلی، ۶۰۰ نفر از بیماران هموفیلی به دلیل تحریم‌ها جان خود را از دست داده‌اند و ۱۰ هزار نفر دیگر نیز به همین دلیل و به خاطر نرسیدن دارو در معرض خطر هستند.

دکتر خزعلی با اشاره به واقعیت تبدیل چالش به فرصت توسط بسیاری از بیماران هموفیلی، وجود این عزیزان را غنیمت و سرمایه بزرگی برای کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد که بتوان قدمی در جهت کاهش آلام آنان برداشت.

در این دیدار که تعدادی از مبتلایان به بیماری هموفیلی از شهرهای مختلف حضور داشتند، مشکلات این بیماران مورد بررسی قرار گرفت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.