تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آذر 1401 - 7:11
کد خبر : 6886

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و ایران در مسیر دستیابی به موفقیت هاست

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و ایران در مسیر دستیابی به موفقیت هاست
سخنگوی دولت سیزدهم گفت: در این ۳ ماه گذشته که دشمنان درگیر ایجاد تفرقه بودند، کشور عزیز ما به دستاوردهای بزرگی رسیده است.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، علی بهادری جهرمی عصر سه شنبه در برنامه «بدون واسطه با دولت» در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی اظهار کرد: کشور ما در بازه زمانی ۵۰ ساله گذشته زمانی مصرف کننده در زمینه‌های پزشکی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بود، کشوری که روزی تمدن دو هزار ساله در جهان داشته است اما همین موضوع باعث شد که کشورهای دیگر متوجه شوند که جمهوری اسلامی ترسی از مقابله با آنان در عرصه نظامی ندارد.

وی با بیان اینکه کشور ما نشان داد که در مقابله تمامی این فشارهای همه جانبه که از چندین سال قبل وجود داشته قدرت مقابله و ایستادگی دارد، عنوان کرد: ما شهدای زیادی چون شهید چیت سازیان و سردار همدانی را در این راه بزرگ و برای جمهوری اسلامی داده‌ایم، شهدای بزرگواری که در این مسیر به شهادت رسیده‌اند.

سخنگوی دولت سیزدهم ادامه داد: چهل سال است که دشمنان از تمام قوای خود و با استفاده از تحریم‌های اقتصادی که به تحریم‌های فلج کننده معروف است، در برابر جمهوری اسلامی ایستاده‌اند تا مانع پیشرفت کشور عزیز ما در عرصه‌های مختلف شوند.

بهادری جهرمی با بیان اینکه نتیجه تحریم‌های دشمن یعنی جلوگیری از رشد اقتصادی و ایجاد موانع مختلف برای توقف جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها، اضافه کرد: دولت نیز در مقابله با این فشارها تمهیدات سیاسی لازم در تمامی عرصه‌ها اتخاذ کرده است.

این مقام مسئول با تصریح بر اینکه طی یک سال و چهار ماه اخیر که دولت سیزدهم روی کار آمده، در شهریور ۱۴۰۰ تورم ۶۰ درصد دولت قبلی در این دولت به تورم ۴۰ درصد رسیده است، گفت: این نشان دهنده کاهش ۲۰ درصدی تورم و برنامه‌ریزی درست است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از فشارهای دشمن در عرصه جلوگیری از دستاوردهای جمهوری اسلامی، بیان مشکلات اقتصادی است؛ اظهار کرد: امروز به این خودکفایی رسیدیم که به جای آنکه مانند ۵۰ سال پیش که ما باید از خدمات هندی و پاکستانی استفاده در صنعت پزشکی استفاده می‌کردیم، خودمان وارد عرصه‌های مختلف شده‌ایم و شاهدیم که امروزه آنان در عرصه پزشکی خواستار تحصیل در ایران هستند.

سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه امروزه کشور ما در عرصه پزشکی، مهندسی، نانو، تکنولوژی به جایگاه و دستاوردهایی رسیده که مورد تشویق و تحسین دیگر کشورها قرار گرفته است؛ اظهار کرد: در این ۳ ماه گذشته که دشمنان درگیر ایجاد تفرقه بودند، کشور عزیز ما به دستاورد های بزرگی چون اجرای طرح آبرسانی به استان سنندج بعد از گذشت ۱۱ سال، برطرف کردن مشکل آب همدان بعد از گذشت ۱۷ سال وغیره رسیده است.

بهادری جهرمی یادآور شد: ایران سومین کشوری شد که در فناوری درمان سرطان خون را به دست آورد، ساخت نیروگاه اتمی کارون شروع شد، بزرگترین خط زیبای و ترانزیتی خاش به زاهدان احداث شد و شاهدیم که ماهواره بر قائم که توانایی جابه جایی دیگر ماهواره‌ها را دارد نیز وارد کار شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.