تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1403 - 8:14
کد خبر : 18108

دشمنان می‌خواهند دستاوردهای نظام را پنهان کنند

دشمنان می‌خواهند دستاوردهای نظام را پنهان کنند
سخنگوی سپاه در نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای عالی استان‌ها گفت: دشمنان با بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای، می‌خواهند دستاوردهای نظام را پنهان کنند.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت کلیدواژه دشمنان ناکارآمدی نظام و عدم آبادانی و پیشرفت کشور است، گفت: معاندین با بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای خود مانع از این می‌شوند که دستاوردها و پیشرفت‌های ما دیده شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نداشته‌های ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، اظهار داشت: متأسفانه گاهی در داخل کشور در مقاطعی به‌خصوص در زمان انتخابات داشته‌های خود را زیر سوال می‌بریم که این موضوع با الگوی ایرانی-اسلامی همخوانی ندارد.

سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همان‌طور که کشور را از شرّ تهاجم حزب بعث عراق، آمریکا و اسرائیلی‌ها نجات داده و امنیتی مثال‌زدنی برای کشور به وجود آورده است، با تمام وجود در حوزه عمرانی و آبادانی کشور هم تلاش می‌کند.

سردار شریف با اشاره به تلاش دشمن برای تحریم ایران در حوزه بنزین، خاطرنشان کرد: امروز پالایشگاه «ستاره خلیج فارس» گوشه‌ای از توانمندی کشور است که هزار الی هزار و ۲۰۰ نفر از جوانان در این پالایشگاهِ ۷۰۰ هکتاری در سه شیفت در حال فعالیت هستند و برای همیشه این حربه از دست دشمن گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه بیشترین هجمه‌ها به سپاه به دلیل فعالیت‌های عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) است، افزود: دشمنان نمی‌خواهند که ما پیشرفت کنیم و می‌خواهند حربه‌هایی داشته باشند تا ما را تهدید کنند؛ این در حالی است که وقتی کارآمدی خود را نشان می‌دهیم، برنامه دشمن در حوزه روانی و تبلیغاتی کُند می‌شود.

سخنگوی سپاه عنوان کرد: ۵۰ میلیون نفر از جمعیت ۸۵ میلیونی کشورمان دوره ستم‌شاهی را ندیده‌اند و وقتی می‌گویم امروز بخش زیادی از روستاهای کشورمان برق، آب و گاز دارند، برای این جمعیت تصویرسازی نشده که روستاها در زمان رژیم شاهنشاهی چه وضعیتی داشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه در تمامی دولت‌ها تلاش سپاه این بوده که کشور ساخته شود و همه مردم از خدمات سپاه بهره‌مند شوند، تصریح کرد: امروز میزان کاری که سپاه در سیستان و بلوچستان انجام می‌دهد، ناباورانه است؛ اما خائنین با القای حس ناامنی به جامعه، اجازه نمی‌دهند که این خدمات دیده شود.

سردار شریف گفت: دشمن در طول کمتر از دو هفته اقتدار جمهوری اسلامی را در حوزه نرم‌افزاری و معنایی به خوبی درک کرد؛ در حالی که در حال تشکیل مجالس جدید شورای اسلامی و خبرگان بودیم، و هزمان با چنین ایامی رئیس جمهور عزیزمان را از دست داده بودیم، همه دنیا دید و تصدیق کرد که پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به قدری استوار است که با یک بیان آرام‌بخش رهبری گویی هیچ اتفاقی رخ نداده است و دنیا این را به عنوان یک امتیاز ویژه برای نظام ما محاسبه کرد.

سخنگوی سپاه تأکید کرد: امروز باید با تمامی توان تلاش کنیم و حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته باشیم تا قدرت نرم‌افزاری ما به دنیا نشان داده شود.

لازم به ذکر است در ابتدای این نشست، شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه، بسیج و سپاه در مواقع بحرانی همواره کنار مردم هستند، اظهار داشت: سپاه پاسداران علاوه بر وظیفه اصلی حراست از انقلاب در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و سازندگی نیز فعال است و قرارگاه خاتم‌الانبیاء، پیمانکار قوی شهرداری‌ها در پروژه‌های بزرگ شهرها به خصوص قطار شهری است که کارها را با سرعت و به بهترین نحو، پیش می‌برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.