به گزارش نسیم صبا:آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا تصریح کرد: این قهرمانی که به همت استعدادهای جوان ایران در رشته ورزشی پرافتخار کشتی به دست آمد، جلوه‌ای از توانمندی و اراده جوانان عزیزمان را به نمایش گذاشت. متن پیام رئیس

به گزارش نسیم صبا:آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا تصریح کرد: این قهرمانی که به همت استعدادهای جوان ایران در رشته ورزشی پرافتخار کشتی به دست آمد، جلوه‌ای از توانمندی و اراده جوانان عزیزمان را به نمایش گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا، برای همه ایرانیان شادی و افتخار آفرید. این قهرمانی که به همت استعدادهای جوان ایران در رشته ورزشی پرافتخار کشتی به دست آمد، جلوه‌ای از توانمندی و اراده جوانان عزیزمان را به نمایش گذاشت. اینجانب این قهرمانی ارزشمند را به عموم ملت شریف ایران تبریک می‌گویم و از ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان صمیمانه تشکر می‌کنم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران