تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 7:39
کد خبر : 3463

علی بابایی فرماندار کرمان : فرصت پذیرایی از زائران اربعین از نعمات الهی است

علی بابایی فرماندار کرمان : فرصت پذیرایی از زائران اربعین از نعمات الهی است
جلسه ستاد اربعین شهرستان کرمان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات موکب ماهان به ریاست علی بابایی فرماندار، تعدادی از مسئولین دستگاه های اجرایی و سایر متولیان مربوطه در فرمانداری تشکیل شد .

به گزارش نسیم صبا:د این جلسه علی بابایی فرماندار کرمان اظهار داشت: فرصت پذیرایی از زائران اربعین از نعمات الهی است که نصیب مسئولین گردی است.قطعا این سعادت است که هر کدام از ما بتوانیم با استفاده از جایگاه خود خدمتی به زائران اربعین ارائه نماییم.
وی با اشاره به قرار گرفتن در فصل گرما و اهمیت تأمین آب شرب زائران از اداره آبفای شهرستان خواست وظیفه آبرسانی سیار به موکب ماهان را در ایام اربعین عهده دار شود .
دکتر بابایی با اشاره به مصوبات جلسات قبل خواستار اجرایی شدن مصوبات توسط مسئولین مربوطه شد و افزود :
با توجه به تعداد بالای زائران، مسئولین در مدت زمان باقیمانده با جدیت وظایف خود را براساس مصوبات جلسات انجام داده و هرچه سریعتر امکانات رفاهی زائران را در موکب فراهم نمایند .
فرماندار کرمان با اشاره به موضوع کرونا خواستار استقرار اکیپ سیار بهداشتی توسط مرکز بهداشت شهرستان در محل موکب جهت نظارت دقیق بر رعایت مسائل بهداشتی بویژه موارد مربوط به آب و تهیه و توزیع غدای زائرین شد .
وی انتقال زائران از محل موکب به گزار شهدا مبنی بر زیارت مزار شهید سلیمانی را یکی دیگر از مسائل دارای اهمیت برشمرد که قرار شد پلیس راهور با همکاری راهداری، امور ترافیکی در انتقال زائران را مرتفع نماید .
جمعیت هلال احمر نیز موظف به تأمین چادر و پتوی مورد نیاز موکب و ناحیه مقاومت حضرت امیر (ع) نیز در تأمین امنیت آب و غذا قول همکاری داد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.