تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 تیر 1401 - 7:56
کد خبر : 2239

دانشگاه در مسیر رفع مشکلات مردم گام بر می دارد

دانشگاه در مسیر رفع مشکلات مردم گام بر می دارد
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان یکی از اهداف دانشگاه را شناسایی مشکلات مردم و گام برداشتن در مسیر مطالبات مردم و رفع چالش ها دانست.

به گزارش نسیم صبا از مهر، حسین اکبری فرد ظهر سه شنبه در همایش بزرگداشت شهید چمران اظهارداشت: اساتید بسیجی نگاه ویژه ای به نظام، خون شهدا و اهداف انقلاب دارند و در این مسیر گام برمی دارند و استاد چمران نیز استاد طراز انقلاب است و در صحنه علم و عمل حرف اول را می زده است.

وی با اشاره به لزوم الگو برداری از استاد شهید چمران گفت: دانشگاه شهید باهنر به عنوان دانشگاه برتر جنوب شرق به رسالت آموزشی و پژوهشی خود عمل می‌کند و نگاه به جامعه برای رفع مسائل جامعه نیز در دستور کار قرار دارد.

اکبری فرد گفت: طبق برنامه یکی از اهداف دانشگاه شناسایی و گام برداشتن در مسیر حل مشکلات مردم و به خصوص بخش صنعت است.

وی عنوان کرد: در درجه اول کار علمی، تحقیقی و پژوهشی با روحیه جهادی را انجام می‌دهیم ولی باید دانشجویان را هم در این مسیر راهبری کنیم و به سمت اقدامات جهادی در بستر علم پیش ببریم.

وی گفت: دانشجویان فرماندهان جنگ نرم و اساتید افسران جنگ نرم هستند و باید دانشجویانی تربیت کنیم که به مردم خدمتگزار باشد و موجب توسعه و پیشرفت کشور شود.

وی بیان کرد: ما مردم میدان می‌خواهیم و کسی باید از دانشگاه بیرون برود که بتواند در میدان حضور یابد و مشکلات مردم را رفع کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.