تاریخ انتشار : دوشنبه 16 آبان 1401 - 8:11
کد خبر : 5516

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان: احیای حقوق عامه، شاه کلید مسئولیت روابط عمومی هاست

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان:  احیای حقوق عامه، شاه کلید مسئولیت روابط عمومی هاست
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به نقش روابط عمومی ها در زمینه شناخت کاستی ها و مشکلات و پیگیری برای رفع آنها، گفت: روابط عمومی ها بر مبنای دانش تخصصی و تجربی می توانند در زمینه احیای حقوق عامه ورودی تمام قد داشته باشند تا وضعیت موجود به وضعیت مطلوب در حوزه های مختلف ارتقاء یابد.

به گزارش نسیم صبا:مهدی بخشی در دیدار با هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان کرمان و هیات مدیره انجمن روابط عمومی استان، هماهنگی و انسجام بین روابط عمومی دستگاه های اجرایی و قضایی در استان را مورد تقدیر قرار داد و گفت: این تعامل نشان می دهد که همه ما در لوای یک پرچم حرکت می کنیم و هدف اصلی ما تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی وجود قشر خاکستری در جامعه را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر این مطلب که این قشر در تمامی حاکمیت ها وجود دارد، تاکید کرد: روابط عمومی ها نقش موثری را در همراه و همگام ساختن قشر خاکستری با بدنه حاکمیت و امیدوار کردن آنها به آینده دارند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به پویایی و نشاط موجود در بین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و قضایی استان کرمان، تصریح کرد: معتقدیم پشت هر مدیر موفق، یک روابط عمومی موفق وجود دارد که نقایص و چالش ها را به موقع به مدیر انعکاس می دهد و با رفع این نقایص خدمات مناسبی به جامعه ارایه می شود.
بخشی روابط عمومی را پل ارتباطی بین مسئولان و مخاطبان دانست و ادامه داد: اگر به مردم توضیح دهیم، قانع شوند و در کنار آن اشکالات را به نحو منطقی پاسخ داده و برای رفع مشکلات تلاش کنیم، همراهی مردم با مجموعه های اجرایی و مدیریتی هر چه بیشتر محقق خواهد شد.
وی تصریح کرد: روابط عمومی هر مجموعه به مانند والدین دلسوز برای یک فرزند، تلاش می کنند که دستگاه در ارتباطات خود با مخاطبان و جامعه هدف به خوبی ارتباط برقرار کرده و بر مبنای ارتباطات قانونمند به مراحل بالای رشد و کمال دست یابد.
مدعی العموم در استان کرمان بر تفاوت بین کار روابط عمومی با تبلیغات تاکید و عنوان کرد: شرکت های بزرگ در جهان روابط عمومی قوی دارند و از این رهگذر می توانند به اهداف تعیین شده خود دست یابند و در کشور ما نیز بسیاری از روابط عمومی ها از جمله قوه قصاییه توانسته اند موفقیت های بسیار خوبی را کسب نمایند.
بخشی به ارتقای رضایت مندی از خدمات دستگاه قضایی نیز اشاره و بیان کرد: یکی از دلایل افزایش رضایت مندی از دستگاه قضایی، توجه ویژه به نقش روابط عمومی بوده است.
وی با اشاره به رسالت روابط عمومی در تبیین خدمات انجام شده و انعکاس درخواست های مردم به مدیران، تصریح کرد: روابط عمومی نباید وارد بحث ها و اغراض فردی و جناحی و به محلی برای تسویه حساب های شخصی تبدیل شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه همه باید زیر لوای یک پرچم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم، اظهارداشت: روابط عمومی در دستگاه های مختلف باید بر مبنای حساسیت های کاری موجود، در راستای اقناع افکار عمومی بر مبنای واقعیت ها تلاش کرده و انتظارات به حق مردم را پاسخ دهد تا از این طریق همراهی مخاطبان و جامعه هدف با برنامه ها و راهبردهای تعیین شده، محقق گردد.
بخشی اظهارداشت: از روابط عمومی ها انتظار می رود اموری که مغفول مانده و باید برای تامین منافع مردم به آنها توجه شود را احصاء کرده و به دادسرای مرکز استان اعلام نمایند تا پیگیری های قضایی برای حل آنها انجام شود.
وی بر آسیب شناسی اقدامات انجام شده در حوزه روابط عمومی ها به منظور تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف احتمالی تاکید کرد و ادامه داد: در صورت عدم فعالیت تخصصی روابط عمومی ها، فضاهای اطلاع رسانی و پاسخگویی به مطالبات مردم به دست افرادی می افتد که با شایعه سازی و دروغ تلاش می کنند که افکار و عقاید خود را تبیین نمایند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در پایان تاکید کرد: قطعا آینده روشن است و باید دست به دست هم داده به سمت این آینده روشن حرکت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.