تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 17:03
کد خبر : 795

حواشی نباید تمرکز استقلال را برهم بزند/ اختلافات کنار گذاشته شود

حواشی نباید تمرکز استقلال را برهم بزند/ اختلافات کنار گذاشته شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران استقلال باید در مسائل غفوری و مجیدی ورود کرده که این تیم وارد حاشیه‌های بیشتر نشود. به گزارش نسیم صبا :منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی‌پوشان توانستند در روزی که دو مدافع اصلی خود را به دلیل حضور در خدمت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران استقلال باید در مسائل غفوری و مجیدی ورود کرده که این تیم وارد حاشیه‌های بیشتر نشود.

به گزارش نسیم صبا :منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی‌پوشان توانستند در روزی که دو مدافع اصلی خود را به دلیل حضور در خدمت مقدس سربازی در اختیار نداشتند، فجرسپاسی را شکست داده و همچنان صدرنشین لیگ باقی بمانند.

وی تأکید کرد: با تساوی که پرسپولیس برابر گل گهر به دست آورد، اختلاف امتیازی استقلال و رقیب سنتی‌اش به ۵ رسید و این مسئله می‌تواند تا حدودی آبی‌پوشان را در شرایط بهتری از لحاظ روحی و روانی قرار دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مسئله سربازی مرادمند و یزدانی، سوژه اول تمامی رسانه‌های کشور شده است. این دو بازیکن که ستون‌های اصلی دفاعی استقلال بودند، نتوانستند آبی‌پوشان را در برابر فجر همراهی کنند اما استقلال باز هم در غیاب این دو بازیکن به پیروزی دست پیدا کرد و حالا باید تمرین و بازی بدون آنها را تجربه کند. اگرچه گفته می‌شود شاید یکی از آنها دوباره به تیم بازگردد، اما کادر فنی باید تمرکزش را بر روی دیگر مدافعان گذاشته تا آنها را برای دیدارهای حساس آینده به هماهنگی کامل برساند. خط دفاع استقلال در مقابل فجر سپاسی به دلیل ناهماهنگ بودن دچار اشتباهاتی شد که طبیعی بود اما حریفان دیگر استقلال در هفته‌های آتی به مراتب مهاجمان قوی‌تری نسبت به فجر دارند و این می‌تواند برای یک تیم خطرناک باشد.

رشیدی اظهار داشت: اگر استقبال به دنبال قهرمانی در این فصل است که مطمئناً همین‌طور خواهد بود، باید هوشیار باشد و اجازه ندهد حواشی تمرکز تیم را بر هم بزند. بازیکنان، کادر فنی و مدیران استقلال باید یکدل باشند؛ وحدت و یکدل بودن می‌تواند تأثیر بسزایی در روند موفقیت استقلال در دیدارهای آینده داشته باشد.

وی در خصوص اختلافی که بین کاپیتان و سرمربی استقلال به وجود آمده است، گفت: این اتفاق بد نباید رسانه‌ای می‌شد اما حالا که این مسئله پیش آمده، مدیران استقلال باید هر چه زودتر بستری را فراهم کنند که این اختلاف حل شود. آبی‌ها روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارند. کوچک‌ترین حاشیه‌ها می‌تواند تمرکز تیم را از بین ببرد و استقلال را از مسیر قهرمانی دور کند بنابراین سرمربی تیم باید نرمش بیشتری از خود نشان دهد تا وریا غفوری دوباره به تیم بازگردد و شاهد وحدت و همدلی خوب و دوری از حاشیه در استقلال باشیم.

رشیدی درباره دیدار آینده استقلال برابر نساجی قائمشهر گفت: نساجی حریف سرسختی برای استقلال خواهد بود. این تیم می‌تواند استقلال را به چالش بکشد. کادر فنی آبی‌پوشان باید آنالیز دقیقی از حریف داشته باشد تا بتواند از نقاط ضعف این تیم استفاده کرده و به یک برد دیگر دست پیدا کند. با توجه به اینکه نساجی بازی‌های خود را در مشهد انجام می‌دهد، کیفیت خوب زمین مشهد برای استقلال مفید خواهد بود و این تیم می‌تواند با برد در این دیدار یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ نزدیک شود.

پیشکسوت تیم فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: بازی زیبایی را از استقلال برابر فجر شاهد بودیم. آمانوف که به تازگی به استقلال پیوسته، نشان داد که می‌توان بر روی وی حساب ویژه‌ای باز کرد و باید امیدوار باشیم آبی‌ها با یک ترکیب بسیار خوب برابر نساجی قرار گیرند تا شاهد یک پیروزی دیگر برای استقلال باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.