تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 6:48
کد خبر : 19398

حضور درخشان شرکت گاز استان کرمان در جشنواره ملی شهید سلیمانی

حضور درخشان شرکت گاز استان کرمان در جشنواره ملی شهید سلیمانی
سومین جشنواره شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت ملی گاز ایران در حالی پایان یافت که از بین 1 هزار و 486 آثار ارسال شده 8 اثر از استان کرمان در این جشنواره به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده اند.

به گزارش نسیم صبا ، محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در تشریح خبر فوق افزود: جشنواره علمی، فرهنگی و هنری شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت سه سال است که توسط شرکت ملی گاز ایران برگزار می شود و خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ توانستیم به همت کارکنان این شرکت حدود ۳۳۶ اثر هنری در بخش های مختلف به جشنواره ارسال کنیم.
وی بیان کرد: علاوه بر آثار هنری ارسال شده بیش از ۵۰۰ نفر از همکاران ما در بخش کتابخوانی این جشنواره شرکت کرده اند.
سلیمانی با اشاره به اینکه کرمانی ها به وجود سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار می کنند، گفت: شرکت در این جشنواره برای ما بسیار مهم و شیرین بود و خوشحالیم که توانستیم در ۶ بخش از جشنواره ۸ رتبه برتر را کسب کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: رتبه های کسب شده توسط همکاران و فرزندان آنها در این جشنواره شامل کسب ۲ رتبه اول توسط عرفان رودباری در بخش کلیپ، بردیا عسکری زاده در بخش نقاشی کودکان، کسب رتبه های دوم توسط رونیکا پورشیخعلی در بخش نقاشی کودکان، منصور زندوکیلی در بخش نقاشی بزرگسالان، زهرا خواجویی در بخش اینفوگرافی و کسب رتبه های سوم توسط حسام الدین رئیسی در بخش مقالات فنی، مهدیه آل طه در بخش عکاسی و مژده خواجه پور در بخش نقاشی بزرگسالان می شود.
افتتاحیه جشنواره چهارم در کرمان و در جوار مقبره شهید سلیمانی برگزار می شود
یدالله رحمانی، فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران نیز در آیین اختتامیه سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری شهید سلیمانی عنوان کرد: از جشنواره اول تا سوم که الان در اختتامیه آن هستیم، تعداد آثار ارسالی از ۵۰۰ اثر به ۱۴۸۶ اثر رسیده و ما در جشنواره سوم شاهد حضور نزدیک به یک‌هزار نفر از همکاران و فرزندان آن‌ها در مسابقه کتابخوانی بودیم؛ جالب آن‌که در هر کدام از این کتاب‌خوانی‌ها، ۳۰ تا ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان حائز نمره کامل شدند.
وی در پایان رشد آثار ارسالی به این جشنواره را رشدی ۵۰ درصدی عنوان کرد و توضیح داد: برآنیم که افتتاحیه جشنواره چهارم را در کرمان و در جوار مقبره شهید سلیمانی برگزار کنیم.
شایان ذکر است در پایان مراسم از نفرات برگزیده در سومین جشنواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.