تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 8:54
کد خبر : 8262

جلسه کمیته کشاورزی، آب و محیط زیست ذیل شورای راهبری فناوری و تولید دانش بنیان برگزارشد

جلسه کمیته کشاورزی، آب و محیط زیست ذیل شورای راهبری فناوری و تولید دانش بنیان برگزارشد
کمیته کشاورزی، آب و محیط زیست ذیل شورای راهبری فناوری و تولید دانش بنیان استان در محل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار گردید

به گزارش نسیم صبا:سومین جلسه کمیته کشاورزی، آب و محیط زیست ذیل شورای راهبری فناوری و تولید دانش بنیان استان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان، دانشگاه شهید باهنر و دانشگاه جیرفت، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی شمال و جنوب استان و سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان، با هدف برنامه ریزی و حمایت از تولید دانش بنیان در بخش کشاورزی درمحل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار گردید.

محمد خیراندیش به عنوان رئیس کمیته کشاورزی، آب و محیط زیست گفت: هر آنچه در اختیار و امکان ماست در راستای علمی شدن فرایند تولیدات کشاورزی در خدمت شرکتهای دانش بنیان و دانشمندان عزیز کشور و استان بوده و هیچ محدودیتی در این ارتباط وجود نخواهد داشت.

وی افزود: ارتقاء بهره وری در بخش کشاورزی به خودی خود محقق نخواهد شد و خود کشاورزان نیز قادر به تحقق آن نخواهند بود، بلکه بایستی از ظرفیت دانش شرکت های دانش بنیان استفاده شود و این ضرورتی برای سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان است.

وی خاطر نشان کرد: . هدف از برگزاری این جلسه ارتقای نقش شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق و نفوذ بیشتر فناوری و نوآوری به صنعت کشاورزی می باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به اینکه تفاوت فاحش میان تولیدکنندگان برتر کشاورزی با تولیدکنندگان سنتی و متوسط به دلیل استفاده از ظرفیت دانش روز و فناوری برای تولید بیشتر و امنیت غذایی است، گفت: نیازمند ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری برای حل این مشکلات هستیم و برنامه ریزی ایجاد زمینه های لازم از جمله جذب و تخصیص اعتبارات به شرکت های دانش بنیان از اقدامات این سازمان برای تسهیل همکاری با دانش بنیان‌ها در استان کرمان می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.