تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 7:34
کد خبر : 8116

جلسه ارزیابی فعالیت ستاد مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در بخش کشاورزی برگزار شد.

جلسه ارزیابی  فعالیت ستاد مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در بخش کشاورزی برگزار شد.
جلسه ارزیابی فعالیت ستاد مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در بخش کشاورزی در محل جهاد کشاورزی با حضور سردار کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح ، همراهان و رئیس ، معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش نسیم صبا: این جلسه سردار کمالی گفت: هدف از آموزش بالا بردن بهره برداری مطلوبتر ار امکانات نیروهای مسلح به خصوص در مباحث تخصصی از جمله کشاورزی می باشد که بر آن اساس ارزیابی کنیم، چه امکاناتی داریم؟ و چگونه می توان از آن بهره برداری بیشتر کرد؟ و هدف بعدی از آموزش، حل معضل بیکاری برای کشور است که ستاد کل نیروهای مسلح وظیفه خود دانسته با همکاری بعضی سازمان ها در جهت توانمندی افراد جامعه و ایجاد زمینه حرفه‌آموزی تلاش کند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بحث آموزش کشاورزی و انتقال علم به مزرعه نیز مد نظر است که بر این اساس با کمک سازمان جهاد کشاورزی قصد داریم در طول مدت دوران خدمت پرسنل وظیفه آموزش های ارائه کنیم تا در بخش کشاورزی هم بتوانیم میانگین سن کشاورزان را پایین تر بیاوریم و هم کشاورزی را علمی تر کنیم.

خیراندیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی و رئیس ستاد مهارت آموزی کارکنان وظیفه در بخش کشاورزی گفت: در سال ۱۴۰۰ در نیروی انتظامی ۴۹۹۷ نفر، در ارتش ۲۴۳۳ نفر و در سپاه ۱۵۵۳ نفر آموزشهای بخش کشاورزی را دیده و برای آنها گواهی صادر شد و در سال ۱۴۰۱ موظفی این سازمان ۵۳۵۶ نفر بوده که تا هفدهم دی ماه سالجاری ۵۷۲۵ نفر آموزش بخش های مختلف کشاورزی را فرا گرفته اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.