تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 7:21
کد خبر : 5924

تفاهم بین دستگاه قضا و مجلس کار بسیار ارزشمندی است

تفاهم بین دستگاه قضا و مجلس کار بسیار ارزشمندی است
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به اتفاقات اخیر، نیازمند توجه بیش از پیش به فرامین رهبری در حوزه جهاد تبیین هستیم زیرا فکر و ذهن بسیاری از جوانان به دلیل هجمه سنگین رسانه ای دشمنان تحت تاثیر قرار گرفته است.

به گزارش نسیم صبا:محمدرضا پورابراهیمی افزود: دشمنانی که همواره از ملت ایران سیلی خورده اند، دنبال انتقام هستند و با استفاده از فضای مجازی تلاش می کنند که به اهداف خود دست یابند و در مقابل این جریان باید بر مبنای جهاد تبیین روشنگری نماییم تا این توطئه ها خنثی گردد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد جهاد تبیین در دستگاه قضایی نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، ادامه داد: برخورد قاطع با افرادی که عامل خارجی هستند و نیز عوامل داخلی که نقش آنها در حوادث به اثبات رسیده مورد تاکید است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به این که تفاهم بین دستگاه قضا و مجلس کار بسیار ارزشمندی است، تاکید کرد: درک متقابل با یک تفاهم و همکاری شکل می گیرد و از آن حمایت می کنیم.

پورابراهیمی به دغدغه های امنیتی موضوع ساماندهی اتباع خارجی نیز اشاره و بیان کرد: با پیگیری های انجام شده طرحی در قالب ساماندهی اتباع خارجی مطرح و تشکیل سازمان ملی اقامت درکشور به تصویب رسیده است که در قالب این طرح ساماندهی ۵ میلیون نفر از اتباع بیگانه در کشور مطرح شده و از این تعداد ۳۲۰ هزار نفر در استان کرمان هستند.

وی ادامه داد: در راستای این طرح هویت اتباع بیگانه مشخص و انگشت نگاری انجام می شود و بر این اساس هویت کامل اشخاص به ریز مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.