تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 7:22
کد خبر : 17874

بیش از۸۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران مرقد امام (ره) از کرمان اختصاص یافت

بیش از۸۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران مرقد امام (ره) از کرمان اختصاص یافت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به پیش‌بینی اعزام سه هزار و ۵۰۰ زائر برای شرکت در آیین ارتحال امام خمینی (ره) در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: تعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران این استان به مرقد امام اختصاص داده شد.

به گزارش نسیم صبابه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، علی عبداللهی روز شنبه در نشست هم اندیشی اعزام زائران مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در محل استانداری کرمان افزود: حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به عنوان پشتیبان، عمل خواهند کرد.

وی اظهار داشت: طرح جابه جایی زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) و لزوم به کارگیری ظرفیت کامل ناوگان حمل و نقل مسافر در ایامی مانند سالروز رحلت حضرت امام (ره) و اعزام زائران اربعین حسینی (ع) از اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در ادامه گفت: جلسات هم اندیشی متعددی را با انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافربری این استان با اولویت ایمنی سفر و تاکید بر اخذ تائیدیه کارشناس فنی اتوبوس پیش از سفر برگزار کرده ایم تا زائران گرامی با اطمینان خاطر بیشتری سفر کنند، همچنین سپاه ثارالله استان کرمان نیز برای اطلاع رسانی بهتر از طریق ثبت‌نام در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج برای اعزام اقدام کرده است.

عبداللهی یادآور شد: زائران در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌های ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان مطرح کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و اعلام نتیجه آن اقدام لازم به عمل آید.

این نشست با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، فرماندهان سپاه ثار الله، سرپرست معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، نمایندگان فرمانداری، اورژانس، هلال احمر و رئیس انجمن صنفی شرکت های مسافربری جاده ای مرکز استان کرمان برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.