تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 آذر 1401 - 7:41
کد خبر : 6059

بسته اجباری ۱۵ هزار تومانی برای مردم کرمان

بسته اجباری ۱۵ هزار تومانی برای مردم کرمان
با بسته ۱۵ هزار تومانی ارائه شده، سه هزار و ۳۳۳ دقیقه مکالمه درون شهری، ۴۴۴ دقیقه مکالمه بین استانی و ۲۳۸ دقیقه مکالمه با تلفن همراه دریافت کنند.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا:سرپرست مخابرات منطقه کرمان گفت: اشکال اصلی از خود ماست زیرا اطلاع رسانی نکردیم و مردم در شهر کرمان می توانند با بسته ۱۵ هزار تومانی ارائه شده، سه هزار و ۳۳۳ دقیقه مکالمه درون شهری، ۴۴۴ دقیقه مکالمه بین استانی و ۲۳۸ دقیقه مکالمه با تلفن همراه دریافت کنند.

وی ادامه داد: در حالی که هر پالس تماس با تلفن موبایل ۶۲ تومان و تلفن ثابت ۴۵ ریال است.

این مسئول افزود: مردم در سایر شهرستان های استان کرمان با پرداخت ۱۰ هزار تومان ۲ هزار و ۶۶۶ دقیقه مکالمه درون شهری و ۳۵۵ دقیقه مکالمه بین استانی دریافت می کنند.

حال و روز مخابرات

آذری نصر آبادی گفت: همه می گویند وضع مالی مخابرات خوب است در حالی که ما یک ماه قسطی حقوق کارمندان را پرداخت کردیم و نرخ تنها کالایی که ۱۲ سال تغییر نیافته تعرفه تلفن ثابت است؛ جاهایی کم کاری کردیم و افرادی ترک فعل کردند و حال و روز ما این شده است.

وی ادامه داد: مخابرات با وجود تحریم ها حتی فناوری جدید وارد کشور کرده است.

۳۰ هزار مشترک فیبر نوری در کرمان

سرپرست مخابرات منطقه کرمان عنوان کرد: یکی از برنامه های دولت توسعه ۲۰ میلیون مشترک به پورت فیبر نوری طی سه سال و مجری آن نیز مخابرات است.

وی افزود: ۳۰ هزار و ۲۰۸ پورت منصوبه فیبر نوری در استان کرمان داریم و ۶ هزار و ۱۳۷ مورد از آن را مردم دریافت کرده اند که دولت به شهرداری ها اعلام کرده فیبر نوری را توسعه دهند.

سایت های تلفن همراه زیر حدمجاز

آذری نصرآبادی بیان داشت: خدمات موبایل را با توجه به افزایش حجم مصرف مردم باید توسعه دهیم و سایت بزنیم که در این زمینه اپراتورها موظفند براساس بودجه ۱۴۰۱ جاهای مورد نیاز سایت بزنند.

وی افزود: سایت های تلفن همراه استان کرمان سطح مجاز اشعه را دارا هستند و با یونیزه کردن، میانگین تشعشع سایت های مخابرات زیر عدد یک شده، در حالی که حدمجاز آن ۱۰۰ است و آمار نشان می دهد تشعشعات هیچ ضرری برای مردم ندارد.

سرپرست مخابرات منطقه کرمان گفت: جست و جوی شبکه باعث داغ شدن تلفن همراه می شود و خطرات آن به مراتب بیش از نزدیکی افراد به سایت های تلفن است.

وی تصریح کرد: متاسفانه هیچ پرتویی غیر از تلفن همراه در کشور سنجیده نمی شود اما همگی آنها حدمجازها را رعایت می کنند و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.