تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 بهمن 1401 - 8:23
کد خبر : 8290

برگزاری تور خبری به مناسبت دهه مبارک فجر

برگزاری تور خبری به مناسبت دهه مبارک فجر
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تور خبری یک روزه به شهرستان رفسنجان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش نسیم صبا:در جریان بازدید از کارخانه اروند چرخ مدیرعامل مجموعه اروند چرخ در جمع خبرنگاران گفت:این مجموعه از سال۱۳۸۲شکل گرفته است و در حال حاضر با اشتغال زایی ۶۵۰نفر مشغول به فعالیت است.
علی احسان در ادامه گفت: این شرکت اولین تولید کننده رینگ اسپورت و صادرکننده رینگ به سایر کشورهاست.
وی گفت:در زمینه تحریمهای چند سال اخیر تنها ۱۵درصد تجهیزات وارداتی است. وی از افزایش تولید روزانه ربنگ از سه هزار به چهارهزار و پانصد حلقه خبر دادو گفت:ایجاد واحد آلیاژسازی و راه اندازی واحد مونتاژ رینگ و لاستیک در زمینی به مساحت ۲هکتار در دستور کار قراردارد که ۴۰درصد از هزینه های حمل و نقل را کاهش خواهیم داد.

در ادامه این سفر ضمن بازدید از کارخانه تولید کاشی الماس کویر رفسنجان مدیرعامل شرکت الماس کویر رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت:کارخانه تولید کاشی و سرامیک درزمینی به مساحت ۴۰هکتار و در ۱۰کیلومتری چاده رفسنجان _کرمان احداث شده است.
مصطفی ترابی افزود:در این کارخانه کاشیهای کف و دیوار با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی و با استفاده از مدرنترین ماشین آلات روز دنیا در اندازه و طرحهای متنوع تولید و به بازار عرضه می گردد.
وی خاطر نشان ساخت:کارخانه کاشی الماس کویر رفسنجان یکی از تولید کنندگان کاشی در شرق ایران است. ترابی گفت:این کارخانه توانایی تولید انبوه کاشی در مدلهای لوکس کاشی و سرامیک دیواری را دارا است.
وی همچنین از شهرداران و دهیاران خواست که به جای جداول سیمانی از ظرفیت و تنوع کاشی های محیطی رنگارنگ این شرکت استفاده نموده که مقرون به صرفه اقتصادی نیز می باشد.
در ادامه نیز خبرنگاران از معدن مس سرچشمه رفسنجان نیز بازدید کردند.

ویکتوریا بادفر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.