تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مهر 1401 - 8:22
کد خبر : 4441

برپایی اردوهای راهیان مکتب سلیمانی/ هفته مقاومت برگزار می شود

برپایی اردوهای راهیان مکتب سلیمانی/ هفته مقاومت برگزار می شود
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته اردوهای مکتب شهید سلیمانی در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سردار حسین معروفی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد ترویج مکتب سلیمانی در کرمان گفت: ترویج و تبلیغ فرهنگ غنی شهادت و مقاومت در قالب مکتب شهید سلیمانی اقدامی ارزشمند است که می‌توان نسل جدید را در جریان واقعیت‌های دنیای امروز قرار دهد و در راستای جهاد تبیین همه مسئولان باید در این زمینه تلاش کنند.

وی افزود: رفتار و مکتب این شهید باید در عرصه‌ها و اقشار مختلف مورد بررسی و کنکاش قرار گیرد و به عنوان یک الگو در جامعه معرفی شود.

سردار معروفی گفت: یکی از اقداماتی که در سراسر استان‌های کشور انجام می‌شود راه اندازی اردوهای مکتب شهید سلیمانی و حضور در کرمان و رصد زندگی و رفتار این شهید از نزدیک و به صورت میدانی است تا نسل جوان بتواند با این شهید بیشتر آشنا شود.

وی ادامه داد: در سطح دانشگاه‌ها و مدارس نیز باید برنامه ریزی مناسبی در این زمینه انجام شود.

وی در خصوص سالگرد شهادت شهید سلیمانی نیز گفت: در کرمان که در رأس برنامه ریزی ها قرار دارد هفته مقاومت برگزار می‌شود، دشمن با شهید سلیمانی و اربعین و برنامه‌هایی از این دست مشکل دارند زیرا می‌دانند با این فرهنگ نظام اسلامی مستحکم و پا برجا ست.

سردار معروفی بیان کرد: تبیین مکتب شهید سلیمانی باید از کرمان آغاز شود این شهید در زمان حیاتش دشمن را منکوب کرد و بعد از شهادتش نیز جوانان زیادی را جذب مکتب خود کرد و این امر دشمن را عصبانی می‌کند اما راه این شهید ادامه دارد و خط روشنی برای اقدامات ما در آینده و حال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.