تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 7:35
کد خبر : 5407

برنامه‌های روز استکبارستیزی در ملک سلیمانی تشریح شد

برنامه‌های روز استکبارستیزی در ملک سلیمانی تشریح شد
- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان برنامه های مناسبت روز ملی استکبارستیزی و محل های راهپیمایی آن را اعلام کرد.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، حسین انجم‌شعاع روز سه شنبه در نشست خبری آیین گرامیداشت ۱۳ آبان در کرمان با اشاره به برنامه های این مناسبت در استان افزود: اجتماع بزرگ دانش آموزان دختر کرمانی در ملک سلیمانی همراه با زنگ استکبارستیزی ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه هفته جاری در سالن شهدای کارگر کرمان با سخنرانی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت شهدای دانش آموز نیز ۱۲ آبان در گلزار شهدای کرمان و نیز کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها از جمله دیگر برنامه هاست.

به گفته وی وبینار کشوری با موضوع «آیا سفارت آمریکا لانه جاسوسی بود؟» نیز از روز هفتم تا ۱۳ آبان در دانشگاه های پیام نور کرمان، بم، سیرجان و رفسنجان برگزار می شود.

برنامه‌های روز استکبارستیزی در ملک سلیمانی تشریح شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: ۱۱ آبان ماه جاری زنگ استکبارستیزی ساعت ۷:۳۰ در دبیرستان امام کرمان نواخته خواهد شد.

انجم شعاع ابراز داشت: تجمع و راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان نیز از میدان شورا تا مصلای امام علی (ع) شهر کرمان از ۹:۳۰ آغاز می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان همچنین با بیان اینکه پیشرفت کشور سبب شده که استکبار جهانی ضمن ایجاد توطئه ای دیگر، اغتشاش و آشوب در کشور به راه بیاندازد گفت: دولت سیزدهم امور کشور را حتی بدون توافق هسته ای پیش می برد؛ رابطه ایران در منطقه حتی در شرایط تحریم های اقتصادی در حال گسترش است و اقتصاد ایران روند رو به رشدی به خود گرفته است.

وی همچنین زمینه ها و چرایی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را تشریح و بیان کرد: حضور آمریکایی ها در ایران همواره با توطئه و فتنه های مختلفی همراه بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.