تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فروردین 1401 - 21:54
کد خبر : 1354

برای بازی با کُره به خوبی آماده شده‌ایم/ بازیکنان مهمی را نداریم

برای بازی با کُره به خوبی آماده شده‌ایم/ بازیکنان مهمی را نداریم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیمش برای بازی با کره جنوبی به خوبی آماده شده است، به مشکلات ایران قبل از این مسابقه از جمله غیبت جهانبخش و طارمی واکنش نشان داد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ فردا پنجشنبه در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شهر سئول به مصاف هم خواهند رفت.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران امروز در نشست خبری پیش از این بازی حضور یافت و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اسکوچیچ ابتدا درباره پیش بینی خبرنگاری مبنی بر تدافعی بودن این مسابقه گفت: جالب است. بازی مهمی است و برای جایگاه نخست گروه می جنگیم. برای این بازی به خوبی آماده شده ایم. با این حال مشکلاتی هم داریم. بازیکنان مهمی را در اختیار نداریم و بعضی از آنها در آخرین لحظه به تیم اضافه شدند و «جت لگ» هستند. ایران به این وضعیت عادت کرده است و تمام تلاش خود را برای مسابقه فردا انجام می دهد.

وی درباره حضور لژیونرهای کره جنوبی از جمله «سون هیونگ مین» مقابل ایران تاکید کرد: بازیکنان بسیار خوبی در کره هستند. این بازیکنان را می شناسیم و به آنها احترام می گذاریم. برای رویارویی با این بازیکنان آماده هستیم. ما هم بازیکنانی داریم که در خارج از ایران و در اروپا بازی می کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تاثیر غیبت چند بازیکن از جمله طارمی، جهانبخش و قدوس به دلیل ابتلا به کرونا تصریح کرد: آنها بازیکنان بزرگ و مهمی برای ما هستند. نمی توانیم بر کرونا غلبه کنیم اما این به معنای این نیست که بازیکنان خوب دیگری برای دیدار با کره نداریم.

اسکوچیچ افزود: باید اضافه کنم که در مسابقه آخر، ۶ بازیکن خود را به خاطر کرونا از دست دادیم اما بازی خوبی انجام دادیم.

سرمربی ایران از پاسخ به سئوالی درباره نقاط ضعف و قوت تیم کره جنوبی خودداری کرد و گفت: البته که نمی توانم به این سئوال جواب بدهم. فردا شما خودتان خواهید دید.

اسکوچیچ در پایان گفت: انتظار دارم بازی خوبی بشود. این واقعیت که کره و ایران هر دو به جام جهانی راه یافته اند، ثابت می کند که هر دو تیم تیم های خوبی هستند. ما به کره احترام می گذاریم. هر دو تیم باید به هم احترام بگذارند. کیفیت کافی را برای انجام بازی خوب داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.