تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1403 - 8:04
کد خبر : 18099

باقری برضرورت اقدام عملی از سوی کشورهای اسلامی برای متوقف کردن جنایت صهیونیست‌ها تاکید کرد

باقری برضرورت اقدام عملی از سوی کشورهای اسلامی برای متوقف کردن جنایت صهیونیست‌ها تاکید کرد
علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی بر ضرورت اقدام عملی از سوی کشورهای اسلامی برای متوقف کردن جنایت صهیونیست‌ها تاکید کرد.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه و حسین ابراهیم طه در یک تماس تلفنی درخصوص جنایت صهیونیست‌ها در غزه و رفح و ضرورت اقدام کشورهای اسلامی در این خصوص بحث و تبادل نظر کردند.

سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به استمرار و افزایش جنایت صهیونیست‌ها در رفح، بر ضرورت اقدام عملی از سوی کشورهای اسلامی برای متوقف کردن جنایت صهیونیست‌ها تاکید کرد.

باقری با اشاره به تلاش برخی کشورها از جمله اقدام آفریقای جنوبی برای گشودن پرونده در دادگاه لاهه و نیز قطع رابطه تعدادی از کشورهای آمریکای لاتین با رژیم صهیونیستی، خواستار برداشتن گام‌های جدی‌تر از سوی کشورهای اسلامی شد و در این خصوص بر تشکیل اجلاس فوق‌العاده وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد.

ابراهیم طه دبیر کل سازمان همکاری اسلامی نیز ضمن محکومیت جنایت صهیونیست‌ها، اقدام عملی علیه رژیم اسرائیل را ضروری برشمرد و بر برداشتن گام‌های عملی در این خصوص با مشارکت سایر کشورهای اسلامی برای توقف جنایت صهیونیست‌ها تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.