تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 - 7:08
کد خبر : 8878

بازدید فرماندار کرمان از شلوغ ترین بیمارستان استان

بازدید فرماندار کرمان از شلوغ ترین بیمارستان استان
علی بابایی فرماندار کرمان جهت خداقوت و قدردانی از مدیران و کادر زحمت کش و خستگی ناپذیر بیمارستان افضلی پور،از این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش نسیم صبا:دکتر احمد انجم شعاع رئیس بیمارستان ضمن تشکر از حضور فرماندار به معرفی بیمارستان و مشکلات بیمارستان پرداخت.
وی ابراز داشت :این بیمارستان با تعرفه دولتی خدمات تخصصی و فوق تخصصی از قبیل NICU نوزادان،سیتی آنژیوگرافی (که در دهه فجر افتتاح شد) جراحی های پیوند کبد،کلیه ،مغز استخوان و درمانهای مربوط به بیماری سرطان و…را ارائه می نماید.
همچنین به طور متوسط در ماه حدود۶۰۰۰نفر مراجعه کننده به اورژانس را پذیرش می نماید.
دکتر انجم شعاع تاکید کرد بیمارستان افضلی پور طبق استانداردهای وزارت بهداشت بیمارستان درجه ۱محسوب شده و با تعداد تقریبی ۲۰۰۰نفر پرسنل پذیرای بیماران استان کرمان و استانهای همجوار و در بسیاری موارد هم اتباع خارجی می باشد.
دکتر بابایی فرماندار پس از شنیدن گزارش مربوط به توانمندی ها و مشکلات بیمارستان گفت:ما بعنوان شهروند و مسئول هرگز خدمات کادر ایثارگر بیمارستان افضلی پور در روزهای پر از التهاب و وحشت کرونا را از یا نخواهیم برد.روزی که مردم بعضا از نزدیکان خود نیز فراری بودند،این پزشکان و پرستاران و کادر درمان بودند که با جان و دل از بیماران مراقبت می کردند.
همگی به خدمات والای این بیمارستان واقف هستیم و میدانیم که در بسیاری موارد بیمارانی که در جاهای دیگر پذیرش نمیشوند در نهایت به همکاران شما ارجاع داده می شوند.
بابایی ضمن گرامی داشتن یاد مرحوم افضلی پور و همه ی خیران بانی و حامی بیمارستان و پزشکان زحمتکش چون مرحوم دکتر ستوده ابراز داشت: درمان وجلب رضایت بیمار و همراهان وی مهمترین رسالت هر مرکز درمانی است،که ضمن تقدیر از زحمات تک تک پرسنل ،خواهشمندیم ساز و کارهایی اتخاذ گردد،تا این میزان رضایتمندی ارتقا یابد.
فرماندار کرمان تاکید کرد:برخی مشکلات بیمارستان از قبیل مسائل ترافیکی،دفع پسماند و سربار بودن برخی بیماران از جمله اتباع بیگانه ،از طریق هم افزایی بین متولیان امر چون،شهرداری،بهزیستی، هلال احمر،راهنمایی و رانندگی و اداره کل اتباع قابل حل شدن است.نباید کم کاری در سایر ارگانها باری بر دوش بخش درمان بیفزاید.
دکتر بابایی مجددا ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و کادر فعال و زحمت کش بیمارستان افضلی پور از چند بخش بستری بیمارستان نیز بازدید نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.