تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مهر 1401 - 8:24
کد خبر : 4696

بازدید رییس دادگستری کرمان از پست

بازدید رییس دادگستری کرمان از پست
- رییس کل دادگستری کرمان درحالی به بازدید از بخش های مختلف شرکت پست این استان رفت که مدیرکل این نهاد مدعی است ۹۸ درصد مرسولات را بموقع تحویل مردم می‌دهند

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز یکشنبه به مناسبت ۱۷ مهر روز جهانی پست به اداره کل پست استان کرمان رفت و از نزدیک در جریان فرآیندهای کاری این اداره قرار گرفت. بازدید رییس دادگستری کرمان از پست

وی با تشریح نقش مهم پست در ارسال و تحویل مرسولات مردم بویژه در دوران شیوع کرونا، نکته بارز کار تلاشگران پست را امانتداری آنان عنوان و بیان کرد: امانت داری در پست بخوبی رعایت می شود.

حمیدی گفت: مردم مطمئن هستند کارکنان پست مرسولات آنان را با امانت و صداقت لازم به مقصد می رسانند و این اعتماد عمومی سرمایه بزرگی برای پست است.

وی افزود: شان ‌و جایگاه پست آنگونه که شایسته است شناخته نشده و وظیفه مسئولان و حاکمیت است که این خدمات را ببینند و ارج بنهند.

افزایش ترافیک پستی تا ۱۲ برابر در کرونا

به گزارش ایرنا مدیرکل پست استان کرمان نیز در این دیدار گفت: برخی افراد تصور می کردند با گسترش فناوری اطلاعات شاید نقش پست در جامعه کمرنگ شود اما با شیوع کرونا که بسیاری از حوزه ها با تغییر همراه بود، بسیاری از تهدیدها به فرصت تبدیل شد و فرهنگ خرید دیجیتال توسعه یافت.

مهدی جعفری با اشاره به اینکه با شیوع کرونا ترافیک پستی تا ۱۲ برابر افزایش یافت تصریح کرد: روزانه هفت هزار مرسوله از کشور به استان ارسال و به منازل مردم تحویل می شود.

وی با اشاره به اینکه ۹۸ درصد مرسولات بموقع و درست توزیع می شود، عنوان کرد: تلاش می شود اقدامات این حوزه به کیفیت ۱۰۰ درصدی افزایش یابد.

جعفری اظهارداشت: اداره کل پست استان کرمان در اجرای برنامه های پست کشور، رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه تعامل خوبی با دستگاه قضایی داریم تصریح کرد: تمامی مرسولات پستی استان کرمان کنترل می شود و در شش ماهه امسال کشف کالای قاچاق و مواد مخدر در مرسولات پستی به صفر رسیده است.

لینک خارجی لینک داخلی بازدید رییس دادگستری کرمان از پست

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.