تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آذر 1401 - 7:41
کد خبر : 6622

بازدید رئیس امور مجامع شرکت ملی گاز ایران به همراه هیات همراه از شرکت گاز استان کرمان

بازدید رئیس امور مجامع شرکت ملی گاز ایران به همراه هیات همراه از شرکت گاز استان کرمان
جلسه بررسی تکالیف هیات مدیره شرکت گاز استان کرمان به مجمع عمومی عادی با حضور رییس امور مجامع، هیات همراه، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان و اعضای هیات مدیره این شرکت برگزار گردید.

به گزارش نسیم صبا؛ این جلسه به منظور بررسی تکالیف و اتخاذ تصمیمات در مورد گزارش مجمع شرکت گاز استان کرمان در روز چهارشنبه (۹ آذر ماه) در ساختمان مرکزی شرکت گاز استان کرمان با حضور مهندس آوج؛ رییس امور مجامع و همراهی رییس بررسی های تخصصی، مسئول سیستم های اطلاعات مدیریت و مسئول بررسی های مالی و اقتصادی از ستاد شرکت ملی گاز ایران و منوچهر فلاح؛ مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان و اعضای هیات مدیره این شرکت برگزار شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در ابتدای این جلسه به ارائه ی گزارش سالیانه و همچنین گزارش هیات مدیره پرداخت و ادامه داد: از ابتدای تاسیس این شرکت (سال ۱۳۷۲) تاکنون اقدامات گسترده ای در خصوص بهره مندسازی مردم شریف استان از نعمت گاز طبیعی و محرومیت زدایی و اشتغال آفرینی به واسطه گازرسانی به صنایع، گلخانه ها، جلوگیری از قاچاق سوخت در راستای گاز رسانی جایگاه های CNG انجام شده است.
وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم این شرکت و حمایت های شرکت ملی گاز ایران و پشتوانه مسئولین استانی با تدابیر اندیشیده شده در بخش لوله گذاری پیش بینی می شود امسال به رکورد اجرای شبکه ۲۵۰۰ کیلومتر دست یابیم که در طول بیش از نیم قرن عمر شرکت ملی گاز ایران بی سابقه می باشد.
فلاح در ادامه با بیان این مطلب که موفقیت های زیادی در بخش سلامت اداری، GIS، امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و ده ها مقام دیگر بر پایه عملکرد مطلوب این شرکت حاصل گردیده، گفت: بی شک موفقیت های کسب شده مرهون تلاش و همت بی وقفه کلیه همکاران می باشد که علیرغم کمبود نیروی انسانی توانستند در تمامی شاخص ها، عملکردی مطلوب ارائه دهند.
جمشید آوج رئیس امور مجامع شرکت ملی گاز ایران نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط مدیرعامل و شرکت گاز استان کرمان، اظهار کرد: بر این باوریم جهت افزایش رضاینمندی مردم، این ولی نعمتان واقعی می بایست در مسیر توسعه گام برداشته و از فرصت های ایجاد شده نهایت بهره را به منظور حفظ منافع ملی و به حداکثر رساندن توسعه گازرسانی ببریم.

وی افزود: بی تردید طی این مسیر پرفراز و نشیب نیازمند الطاف الهی و تداوم و همراهی و همکاری کلیه همکاران محترم می باشد و امید است ثمره این
تلاش رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.
آوج بیان کرد: این جلسات دوره ای که از مهرماه سال جاری در کل کشور برگزار شده و در حال حاضر میهمان شرکت گاز استان کرمان می باشیم، درباره
بررسی تکالیف و صورت‌های مالی و اتخاذ تصمیمات در مورد گزارش مجمع شرکت‌های تابعه و براساس برنامه زمان‌بندی امور مجامع می باشد.
وی ادامه داد: در همین رابطه امور مجامع با پایش و ارزیابی مستمر تمامی فرآیندهای اجرایی جلسات هیات مدیره شرکت های تابعه را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن و با کیفیت تر بودن این جلسات قرار می دهد و لازم به ذکر است تمامی اطلاعات و برنامه های موجود این جلسات در سامانه امور مجامع ثبت و توسط شرکت های تابعه تغذیه می گردد.
در ادامه ایشان توضیحاتی در مورد تکالیف ابلاغی توسط مجمع عمومی عادی سالیانه به شرکت های تابعه داشته و با اشاره به اهمیت و نقش مهم تکالیف در راستای بهبود فرآیند بهره وری و رفع بندهای گزارش حسابرس و بازرس قانونی می تواند در عملکرد کاری و مالی شرکت های زیر مجموعه نقش مثبت و مناسبی ایفا نماید.
در همین راستا همکاران امور مجامع برای اولین بار موفق شدند در کمترین زمان ممکن تکالیف ابلاغی را جهت بررسی دقیق و اقدامات لازم در اختیار استان ها قرار دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.