تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1401 - 8:08
کد خبر : 8444

اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان کرمان برگزار شد

اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان کرمان برگزار شد
.علی بابایی فرماندار کرمان در این جلسه ابراز داشت: نوروز امسال پس از سه سال محدودیت های کرونایی و اشتیاق زائران برای زیارت مزار سردار سلیمانی پیش بینی می کنیم،

به گزارش نسیم صبا:علی بابایی فرماندار کرمان در این جلسه ابراز داشت: نوروز امسال پس از سه سال محدودیت های کرونایی و اشتیاق زائران برای زیارت مزار سردار سلیمانی پیش بینی می کنیم، میزبان تعداد زیادی از هم استانی ها و هم و طنان عزیزمان باشیم. با توجه به مقارن شدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان می توان گفت : اوج مسافرتها در روزهای پایانی اسفند ماه و نیمه اول تعطیلات نوروز می باشد.

علی بابایی ضمن تاکید بر جایگاه زیارتی و گردشگری شهرستان گفت: از شهرداران و دهیاران انتظار داریم ستاد استقبال از مهمانان نوروزی را متناسب با فرهنگ و هنر و موسیقی محلی و اسلامی البته با خلاقیت و ابتکار و متفاوت از سالهای گذشته راه اندازی نموده و امکانات لازم و کافی را در اختیار گردشگران قرار دهند.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان کرمان ابراز داشت:دستگاهای خدمات رسان لازم است با آمادگی کامل در ایام تعطیلات نوروز در خدمت شهروندان و مسافران عزیز باشند.

فرماندار کرمان از کمیته تنظیم بازار تسهیلات سفرهای نوروزی خواست با توجه به سفهای نوروزی و ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال شهروندان و مهمانان نوروزی با استفاده از تمام ظرفیت های کمیته و دستگاههای مربوطه قاطعانه بر قیمت و عرضه نان،کالاها و خدمات نظارت کرده و با متخلفان برخورد قانونی نمایند.

بابایی ضمن یادآوری مهمان نوازی مردم شریف کرمان و تجربه موفق پذیرایی از چند صد هزار نفر زائر مزار سردار سلیمانی در هفته مقاومت تصریح نمود ،از ستاد اسکان تسهیلات سفرهای نوروزی می خواهیم ضمن رعایت شان و حرمت مهمانان گرامی، امکانات لازم را در اختیار این عزیزان قرار دهند. در پایان در مورد رئیس و اعضای کمیته های ستاد تسهیلات نوروزی سال ۱۴۰۲تصمیمات لازم اتخاذ گردید.لازم به ذکر است ۱۳کمیته با این عناوین تشکیل و آغاز به کار نمود:

۱-کمیته هماهنگی امور شهرداریها و دهیاریها

۲-برنامه ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر

۳-کمیته نظارت وتنظیم بازار و خدمات رفاهی

۴-کمیته ارزیابی،عملکرد و پاسخگویی به شکایات

۵-کمیته اطلاع رسانی،تبلیغات ،امور فرهنگی و فضای مجازی

۶-کمیته کمپین ۳۰-۶۰و نظارت بر نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و بین راهی

۷-کمیته خدمات حمل و نقل

۸-کمیته خدمات امنیتی،انتظامی و ترافیک شهری

۹-کمیته اسکان،رفاه و نظارت و آمار

۱۰-کمیته خدمات بهداشتی،سلامت و محیط زیست

۱۱-کمیته ستاد اقامه نماز

۱۲-کمیته نظارت بر نمازخانه ها و سرویس بهداشتی داخل شهر

۱۳-کمیته خدمات امداد و نجات

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.