تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 7:38
کد خبر : 5849

انگلیس تیم بسیار خطرناکی است/ واکنش به اختلاف رونالدو با منچستر

انگلیس تیم بسیار خطرناکی است/ واکنش به اختلاف رونالدو با منچستر
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به شرایط تیمش برای جام جهانی، گفت: انگلیس از نظر نگرش بازیکنان و روحیه جنگندگی، تیم بسیار خطرناکی است و این را در لیگ ملت‌های اروپا نشان داده است.

به گزارش نسیم صبا از مهر، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نخستین روز حضورش در دوحه قطر پیش از شروع جام جهانی ۲۰۲۲، در یک نشست خبری شرکت کرد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ایران در نخستین بازی جام جهانی، روز دوشنبه هفته آینده به مصاف انگلیس می‌رود و سپس با ولز و آمریکا دیدار می‌کند.

سرمربی ایران در این نشست خبری گفت: بازیکنان فقط یک چیز در ذهن خود دارند و آن این است که برای رسیدن به رویای خود یعنی صعود به دور دوم بجنگند. آنها افرادی هستند که یک چیز ساده را درک می‌کنند، اگر بتوانند آن را انجام دهند، نه تنها بخشی از تاریخ خواهند بود، بلکه تاریخ را خواهند ساخت.

وی افزود: این ششمین بار است که ایران به جام جهانی می‌رود و هرگز در مرحله دوم حضور نداشته است.

کی روش با بیان اینکه انگلیس را نباید با نتایج اخیرش در لیگ ملت‌های اروپا قضاوت کرد، ادامه داد: بازی در اروپا [لیگ ملت‌ها] یک محیط بسیار رقابتی است. از نظر نگرش بازیکنان و روحیه جنگندگی یعنی اعتقاد به پیروزی آنها بسیار خطرناک هستند. آنها تیم بزرگی هستند و این را در آخرین بازی خود مقابل آلمان نشان دادند.

سرمربی تیم ملی ایران درباره اینکه آیا بازی با انگلیس سخت ترین بازی ایران در جام جهانی است؟ اظهار کرد: بازی مقابل انگلیس سخت‌ترین بازی ماست آن هم فقط به یک دلیل ساده که این دیدار اولین بازی ما در جام جهانی است. بعد از اینکه بازی با انگلیس را انجام دهیم، مطمئناً سخت‌ترین بازی ما مقابل ولز خواهد بود. تمامی تمرکزمان را برای این است که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

کی روش افزود: می‌خواهم از جمله جان لنون استفاده کنم و بگویم که می‌خواهیم به رویاهایمان فرصت دهیم. مثل انگلیس، ولز و آمریکا رویای ما صعود است تا بتوانیم در ششمین حضور و سومین حضور پیاپی با آمادگی کامل در بین بهترین تیم‌های جهان از توقعات، انگیزه‌ها و رویاهایی که داریم دفاع کنیم و می‌خواهیم به رویاهایمان فرصت بدهیم.

یکی از خبرنگاران از کی روش که سابقه کار در تیم منچستریونایتد را هم دارد، در خصوص مشکل اخیر ایجاد شده بین کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی با یونایتد سئوال کرد؛ اتفاقی که با مصاحبه رونالدو جنجال بیشتری به پا کرد. کی روش از پاسخ به این سئوال خودداری کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.