تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1402 - 6:10
کد خبر : 9921

انقلاب گازرسانی به شهرها در استان کرمان؛

انقلاب گازرسانی به شهرها در استان کرمان؛
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از گازرسانی به 11 شهر در سال 1401 خبر داد.

به گزارش نسیم صبا: منوچهر فلاح با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به تاکید دولت سیزدهم در راستای توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار به لطف خدا توانسته ایم از زمان آغاز بکار دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۱ شهروندان عزیز ۱۱ شهر دیگر از استان کرمان را از نعمت گاز طبیعی برخوردار نماییم.
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: مایه مباهات است که از ابتدای تاسیس شرکت برای اولین بار با اقدامات ویژه جهادی که در بازه پنج ساله ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ انجام گردیده، درصد تحت پوشش شهری به عدد %۹۹ و بیش ازمیانگین کشوری رسیده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر از ۸۴ شهر استان کرمان ۷۸ شهر از نعمت گاز برخوردار گردیده و هم اکنون ۴ شهر علی آباد، نودژ، جبالبارز و ده کهان در دست اجرا و ۲ شهر دیگر در دست طراحی می باشند.
فلاح با اشاره به اینکه ۲۷ شهر از کل شهرهای گازرسانی شده در استان کرمان تنها در مدت ۵ ساله اخیر از این نعمت الهی برخوردار گردیده اند، گفت: انشالله با یاری خداوند و همت و تلاش شبانه روزی خادمین گاز استان کرمان در سال ۱۴۰۲ شاهد افتتاح پروژه های گازرسانی بی نظیری به جهت فراهم نمودن رفاه بیشتر برای مردم دیار کریمان خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.