تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 7:20
کد خبر : 8350

انتقاد نماینده بردسیر از مشاوران پایتخت‌نشین پروژه‌های استانی

انتقاد نماینده بردسیر از مشاوران پایتخت‌نشین پروژه‌های استانی
- نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی عملکرد مشاوران پروژه‌های استانی که در پایتخت مستقر هستند را مورد سئوال و انتقاد قرار داد گفت: از معضلات ما در شهرستان این مشاورانی هستند که پول می‌گیرند اما خدمتی ارائه نمی‌دهند.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، شهباز حسن پور روز یکشنبه در جریان نشست مسئولان شهرستان بردسیر با حضور سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان افزود: یکی از بلاهای طرح ها، مشاورانی هستند که در مرکز مستقرند و دفتری در شهرستان ندارند.

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه پیگیریم تخصیص اعتبارات دولتی امسال به ۱۰۰ درصد برسد اظهارداشت: دولت اعلام کرده بالای ۲۰ درصد از طرح های مصوبات سفر رییس جمهور در استان‌ها انجام شده در حالی که به گفته مدیران مسکن و شهرسازی، طرح منظومه های روستایی در بردسیر پیشرفتی نداشته و در حد انتخاب مشاور باقی مانده است.

حسن پور همچنین با اشاره به حذف بردسیر از طرح آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: جایی در استان کرمان بدتر از بردسیر نداریم زیرا ریالی در بخش آبرسانی این شهرستان هزینه نشده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب بردسیر به خانه‌های آنچنانی و ویلاها در دیگر شهرستان ها می رود درعین حال افزود: از زمانی نماینده شدم نگذاشتم یک قطره آب این شهرستان منتقل شود و پیگیر انتقال آب از خلیج فارس به بردسیر نیز هستیم.

انتقاد از بانک های بردسیر

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه بانک‌های بردسیر ۱۰۰ درصد تعطیل هستند، تاکید کرد: هیچ بانکی در این شهرستان حتی وام ۵۰ میلیون تومانی به مردم پرداخت نمی‌کند و فقط بانک رسالت در این شهرستان فعالیت دارد.

حسن پور عنوان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بخش خصوصی شهرستان بردسیر را حمایت کند، زیرا سیستم خشک اداری در این شهرستان حاکم است و امیدوارم انقلاب اداری در کشور صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.