تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 11:40
کد خبر : 1519

اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان افزایش قیمت ندارد

اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان افزایش قیمت ندارد
معاون اول رئیس جمهور ضمن تاکید بر لزوم افزایش نظارت برای کنترل قیمت کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم، گفت: اقلام مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در جلسه ستاد تنظیم بازار تصریح کرد: خوشبختانه در ایام نوروز ۱۴۰۱ نگرانی از کمبود جنس و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نداشتیم و فراوانی و آرامش نسبی در بازار کالاهای اساسی حاکم بود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برخی نارضایتی‌های عمومی از وضعیت بلیت هواپیما در ایام تعطیلات نوروزی و نحوه خدمت رسانی به مردم و همچنین برخی نوسانات قیمت‌های کالاهای اساسی در تعدادی از شهرهای کشور از نهادهای نظارتی و تعزیرات خواست تا ضمن بررسی‌ها، برخوردهای لازم و قانونی با متخلفان انجام شود.

در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، امور اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، دادگستری، تعاون کار و رفاه اجتماعی و سخنگوی دولت حضور داشتند، وزارت صمت گزارشی از مقایسه روند تغییرات میانگین قیمت کالاهای منتخب در کشور به ویژه اقلام اساسی مورد نیاز مردم ارائه کرد.

در ادامه این جلسه نیز مقرر شد، به منظور تأمین و فراوانی اقلام مورد نیاز مردم، اصناف و صنعت در ایام ماه مبارک رمضان، نظارت‌های لازم با قوت بیشتری ادامه یابد.

در این جلسه تأکید شد، اقلام مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.

همچنین در این جلسه با توجه به بررسی‌های قبلی و لحاظ گزارش‌های کارشناسی و میدانی، مصوب شد تا قیمت مصرف کننده بر روی کالاها درج شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.