تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 8:23
کد خبر : 19430

افتتاح پروژه گازرسانی به ۱ شهر، ۱۴۰ روستا و ۷۳ صنعت همزمان با هفته دولت دراستان کرمان

افتتاح پروژه گازرسانی به ۱ شهر، ۱۴۰ روستا و ۷۳ صنعت همزمان با هفته دولت دراستان کرمان
به یمن فرا رسیدن هفته دولت سال جاری، پروژه گازرسانی به 1 شهر، 140 روستا و 73 صنعت در استان کرمان مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد

به گزارش نسیم صبا، محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر در خصوص پروژه‌های گازرسانی آماده افتتاح در این استان گفت: به همت کارکنان خدوم این شرکت در راستای توسعه خدمات گازرسانی و ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم عزیز دیار سرداردلها؛ ۲۹ پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۹۳ میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود.


وی افزود: با افتتاح پروژه های مذکور ۱ شهر با ۱ هزار ۶۳۲ خانوار و ۱۴۰ روستا با ۴ هزار و ۷۰۲ خانوار و همچنین ۷۳ صنعت گازدار می شوند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با افتتاح این پروژه ها تعداد کل صنایع استان که به شبکه گازرسانی متصل هستند به ۱۸۹۲ صنعت می­رسد.

سلیمانی عنوان کرد: در پی عملیات اجرایی این پروژه ها ۹۹۶ کیلومتر خطوط شبکه تغذیه و توزیع توسط شرکت گاز استان کرمان اجرا و ۵ هزار و ۱۹۸ انشعاب گاز به مشترکین واگذار شده است.


وی در پایان بیان کرد: هرساله در هفته دولت تلاش می‌شود که حتی‌الامکان خدمات دولت به مردم اطلاع‌رسانی شود که این زمان فرصت مناسبی است برای امیدبخشی و تقویت اتحاد مردم و دولت و خوشبختانه شرکت گاز استان کرمان نیز به عنوان عضو کوچکی از خانواده صنعت گاز کشور توانسته است گام های بلندی در امر گازرسانی به اکثر نقاط استان بردارد که بدون شک این راه با توان و قدرت بیشتر ادامه خواهد داش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.