تاریخ انتشار: سه شنبه 31 مرداد 1402 - 7:03

جانشین ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان کرمان برنامه های هفته دولت را تشریح کرد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، علی بیگ‌زاده گفت: روابط عمومی‌ها، حلقه اتصال دولت و مردم هستند که مسائل و کارکردهای نظام و دولت را به نوعی به زیرمجموعه و مردم منتقل کنند.

وی بیان کرد: اعتماد مردم به مسئولان در هر نظام سیاسی، اصل مهم محسوب می‌شود و زمینه تحقق هر چه بهتر راهبردها و برنامه‌های دولت به حساب می‌آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، تقویت اعتماد عمومی مردم را مهم‌ترین سرمایه اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه را از وظایف روابط عمومی‌ها دانست و بیان داشت: برای جلب اعتماد مردم وظیفه داریم که ارائه درست عملکردها و اقدامات دولت را از سوی روابط عمومی‌ها داشته باشیم.

بیگ‌زاده تصریح کرد: بازگو کردن عملکردها به ویژه در حوزه اقتصادی باید با شیوه‌های هنرمندانه و خلاقانه در هفته دولت اتفاق افتد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و اشاره به برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دولت از ۲ تا ۸ شهریور ماه گفت: آغازین روز هفته با غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا در سراسر استان و برگزاری مراسم افتتاحیه هفته دولت در گلزار شهدا خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، شعار هفته دولت ۱۴۰۲ را «دولت مردم» اعلام کرد و ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام اربعین، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، نشست مدیران با اصحاب رسانه، سخنرانی فرمانداران پیش از خطبه‌های نماز جمعه در برنامه‌های هفته دولت دیده شده است

 

خبرنگار:سعید محکم