تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 7:25
کد خبر : 17877

اسناد مالکیت ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمان در روز تعطیل صادر شد

اسناد مالکیت ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمان در روز تعطیل صادر شد
در تداوم پویش نذر خدمت مجموعه ثبت اسناد و املاک استان کرمان، ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی توسط کارکنان واحدهای ثبتی استان کرمان در روز جمعه صادر شد.

به گزارش نسیم صبا: در اجرای برنامه عملیاتی اداره کل و به منظور نیل به اهداف تعیین شده در سه ماهه نخست سال جاری، کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک استان کرمان در جهت تسریع در روند صدور اسناد مالکیت حدنگار کشاورزی و خدمت‌رسانی بهتر به مردم با حضور در اداره در روز تعطیل، گام‌های موثری در این زمینه برداشتند.

سیدمهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در این رابطه اظهار داشت: صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی بواسطه نقش ویژه در رشد تولید محصولات کشاورزی، اولویت این اداره کل در سال جهش تولید با مشارکت مردم قرار دارد.

وی افزود: با توجه به حجم بالای کار و کمبود نیروی انسانی، کار جهادی سرلوحه قرار گرفته است و همکارانم در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل با حضور در اداره، نسبت به حدنگاری اراضی کشاورزی و باغ‌ها اقدام می‌کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در پایان ابراز کرد: روز گذشته با تلاش جهادی و حضور مسئولانه در روز تعطیل جمعه، قریب به ۶۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان سنددار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.