تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 16:09
کد خبر : 629

استقلال نباید یک امتیاز هم از دست بدهد/ مهاجمان فجر باهوش هستند

استقلال نباید یک امتیاز هم از دست بدهد/ مهاجمان فجر باهوش هستند

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در مقطعی از لیگ برتر قرار داریم که تک تک امتیازات برای تیمی که داعیه قهرمانی در سر دارد مهم است و استقلال نباید به راحتی یک امتیاز هم از دست بدهد. به گزارش نسیم صبا از مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر میزبان فجر

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در مقطعی از لیگ برتر قرار داریم که تک تک امتیازات برای تیمی که داعیه قهرمانی در سر دارد مهم است و استقلال نباید به راحتی یک امتیاز هم از دست بدهد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر میزبان فجر سپاسی شیراز است و این دیدار در حالی برگزار می‌شود که شاگردان مجیدی با ۴۴ امتیاز در صدر جدول و تیم مقابل با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و امتیازات این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

سبو شهبازیان پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: استقلالی‌ها نباید به رتبه فجر و حتی به مورد میزبانی در این بازی توجه کنند و برای کسب امتیازات کامل این بازی باید از همه توانشان استفاده کنند. در مقطعی در لیگ قرار داریم که تک تک امتیازات مهم است و حتی یک امتیاز هم نباید به راحتی از دست برود.

مدافع سابق آبی پوشان بیان داشت: فجر تیم جوان و دونده‌ای است و قدرت جوانی این تیم می‌تواند هر تیمی را به دردسر بیندازد. آنها خط میانی خوبی دارند و در نبردهای میانه میدان از هافبک‌های تیم‌های بزرگ کم نمی‌آورند. نقطه ضعف این تیم در خط حمله است که به سختی و کم گل می‌زند اما باز هم مدافعان استقلال نباید از مهاجمان باهوش این تیم غفلت کنند.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه تصریح کرد: فجری‌ها با اینکه در پایین جدول هستند، اما تیمی باهوش نشان داده‌اند. آنها یکی از معدود تیم‌هایی هستند که در نیم فصل اول توانستند از آبی پوشان امتیاز بگیرند و متاسفانه این اتفاق در واپسین لحظات بازی رخ داد.

شهبازیان در خصوص نحوه بازی‌های استقلال و برخی انتقادات که به نوع بازی آنها صورت می‌گیرد بیان داشت: بر خلاف نظر خیلی‌ها استقلال در تبریز مقابل تراکتور بازی خوبی ارائه داد و ۳ امتیاز را گرفت. شما ببینید حریف آن روز استقلال تیم بزرگی مثل تراکتور بود که در خانه خودش بازی می‌کرد و با این وجود شاگردان مجیدی موقعیت‌های نسبتاً زیادی برای گلزنی خلق کردند و به میزبانشان موقعیت گل ندادند. چطور می‌شود گفت این بازی خوب نبود؟

وی افزود: با اینکه معتقدم هیچی مربی نباید منکر نقاط ضعف خودش شود و آنها را نادیده بگیرد چون این نادیده انگاشتن از پیشرفت فنی تیم جلوگیری می‌کند، اما امروز به شخصه از چنین بحثی پرهیز می‌کنم و ترجیح می‌دهم اگر ضعفی هم در استقلال وجود دارد اعضای کادر فنی خودشان آن را شناسایی و در اتاق‌های دربسته آن را از بین ببرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.