تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 - 7:43
کد خبر : 8368

ارسال بیش از ۵ میلیون پیامک رعایت مصرف بهینه از سوی شرکت گاز استان کرمان

ارسال بیش از ۵ میلیون پیامک رعایت مصرف بهینه از سوی شرکت گاز استان کرمان
شرکت گاز استان کرمان در خصوص فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز و یادآوری نکات ایمنی به مشترکین اقدامات گسترده ای از جمله ارسال بیش از 5 میلیون پیامک انجام داده است.

به گزارش نسیم صبا: منوچهر فلاح؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: به دلیل همراهی ‌خوب هم‌استانی‌های عزیز در بحث صرفه‌جویی، بحمدالله روند مصرف گاز در استان کرمان کنترل شده است.
وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان کرمان در جهت آموزش، ترویج و گسترش فرهنگ مصرف بهینه، توجه ویژه‌ای دارد، افزود: انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با آموزش‌وپرورش و حضور کارشناسان در مدارس استان، برگزاری نشست های خبری با مطبوعات کرمان، انعقاد قرارداد با صدا و سیمای مرکز کرمان و شرکت در برنامه های خبری، صبحگاهی و رادیویی و… از جمله اقداماتی است که در این زمینه توسط این شرکت از ابتدای پاییز ۱۴۰۱ آغاز گردیده و تا پایان زمستان ادامه می یابد.
فلاح ادامه داد: تولید و انتشار پوستر، عکس‌نوشت، اینفوگرافیک و تهیه گزارش‌های ویدئویی و تصویری از جمله اقداماتی بوده که شرکت گاز استان کرمان در راستای آموزش شهروندان و نهادینه‌سازی فرهنگ بهینه مصرف در قالب‌های چندرسانه‌ای انجام داده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: تهیه و نصب بیلبورد و بنر حاوی پیام‌های مرتبط با بهینه‌سازی مصرف در جای جای شهر از دیگر کارهای موثری می باشد که در این زمینه اقدام شده است.
به گفته وی افزون بر این، شرکت گاز استان کرمان بیش از ۵ میلیون پیامک طی بازه زمانی کوتاهی، با موضوع نهادینه‌سازی فرهنگ صرفه‌جویی، اطلاع‌رسانی سیاست‌های تشویقی و بازدارنده دولت در جهت مدیریت مصرف گاز طبیعی و یادآوری نکات ایمنی پیرامون استفاده از وسایل گرمایشی به شهروندان کرمانی ارسال نموده است.
فلاح با تاکید بر اینکه پایداری جریان گاز و جلوگیری از اُفت فشار شبکه، صرفه‌جویی تمامی مشترکان بخش‌های مختلف در اقصی نقاط کشور را می¬طلبد، گفت: شهروندان باید به بهینه مصرف کردن مانند یک تکلیف دینی نگاه کرده و در رعایت نکات مرتبط با بهینه‌سازی مصرف اهتمام جدی داشته باشند.
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در پایان اظهار کرد: تمامی شهروندان می ‌توانند با رعایت یک سری نکات ساده و کم‌هزینه نظیر استفاده از قاب پنجره با عایق حرارتی بالا، درز بندی مناسب در، پنجره و نورگیرها، استفاده از شیشه‌های دوجداره برای پنجره و نصب پرده‌های ضخیم، پوشاندن کانال‌های کولر در ماه‌ های سرد سال، خاموش کردن سیستم گرمایشی در اتاق‌هایی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، به حفظ دمای بهینه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد) و جلوگیری از اتلاف انرژی منازل خود کمک نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.