تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 - 7:19
کد خبر : 7234

اتحاد قاسمیون در کنار «جان فدا»/۱:۲۰؛ ساعت عاشقی

اتحاد قاسمیون در کنار «جان فدا»/۱:۲۰؛ ساعت عاشقی
بیش از۱۰۰ هزار زائر در حالی در شب شهادت سردار دلها در کرمان گرد مرقد شهید سلیمانی جمع شده اند که نمادی از اتحاد و همدلی را خلق کردند.

به گزارش نسیم صبا از مهر : ساعت یک و ۲۰ دقیقه برای کرمانی‌ها غم و اندوه جدایی از مردی را تداعی می‌کند که نماد آزادگی و وفاداری و مردم داری در کشورهای اسلامی است، حاج قاسم محبوب دل‌های نه تنها برای ایرانیان بلکه برای ملت‌های مظلوم منطقه است.

اما مردم کرمان از مردی که نجات بخش مردم عراق و سوریه از چنگال داعش وحشی بود تصویری مردی را در ذهن دارند که در حسینیه ثارالله و یا بیت الزهرای کرمان دست بر سینه و لبخند بر لب متواضعانه می‌ایستاد و مردم داری می‌کرد.

اتحاد قاسمیون در کنار «جان فدا»/۱:۲۰؛ ساعت عاشقی

مردی که از جنس مردم بود

مردی که جزو هیچ گروه دسته‌ای جز راه و مکتب امام حسین (ع) و آرمانهای انقلاب نبود و همیشه در راه اتحاد و همدلی برای توسعه کشور گام بر می‌داشت.

شیر مردی از عشایر روستایی دور افتاده در شهرستان رابر کرمان که هنوز هم سادگی یک رنگی در روستای محل زندگی اش زبانزد است حالا بیش از ۱۰۰ هزار زائر از مناطق مختلف کشور و جهان دور هم جمع شده‌اند و گرد مرقد حاج قاسم حلقه زده‌اند تا بگویند با وجود تمام فتنه‌های دشمنان اما دل‌های بیدار ایرانیان بر گرد این سرباز ولایت حلقه زده است و ایران حرمی است که با جان و دل از آن در مقابل دسیسه‌های دشمنان مراقبت می‌کنند.

بیش از ۱۰۰ هزار زائر از مناطق مختلف کشور و جهان دور هم جمع شده‌اند و گرد مرقد حاج قاسم حلقه زده‌اند

ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد ۱۳ دی ماه هر چند غم و اندوه را یاد کرمانی‌ها می‌آورد اما لحظه براورده شدن آرزوی همیشگی این بزرگ مرد است که به گفته خودش در بیابان‌های و کوهستان‌های عراق و سوریه به دنبال شهادت می‌گشت.

قلب جبهه مقاومت در کرمان می تپد

امشب قلب جبهه مقاومت در کرمان می تپد و این همان چیزی است که دشمن از آن هراس دارد، تروریست‌های آمریکایی سه قبل نمی‌دانستند با ترور شهید سلیمانی توجه هزاران نفر را به سمت مکتب و اندیشه این مردم بزرگ جلب می‌کنند.

حالا در سالگرد شهادت این سرباز مکتب امام حسین (ع) زائرانی از ۷۰ کشور جهان در کنار زائران ایرانی نام حاج قاسم را فریاد می‌زنند و در مورد اندیشه‌ها و مکتبش تفکر می‌کنند و راهش را ادامه می‌دهند.

۱۰۰ هزار نفر زائری که هر کدام سفیری می‌شوند تا آرمان‌های این شهید را که جانش را فدای مردم کرد در کیلومترها دور از گلزار شهدای کرمان ترویج دهند.

اتحاد قاسمیون در کنار «جان فدا»/۱:۲۰؛ ساعت عاشقی

حلقه اتحاد قاسموین

اشک‌های هزاران نفر امشب در گلزار شهدای کرمان که هزار و ۳۰ شهید را در خود جای داده است سرازیر شده است اما این دقیقاً همان آرمانی بود که شهید سلیمانی بارها در خلوت خود با این شهدا در نیمه‌های شب آرزویش را می‌کرد.

مکتب آزادگی و شهادت همان آرمانی بود که شهید سلیمانی بارها در خلوت خود با این شهدا در نیمه‌های شب آرزویش را می‌کرد

اینجا از پیر و جوان، ایرانی و عرب و ترک و لر و بلوچ و کرد و… یک نام فریاد می‌زنند و آن اتحاد و همدلی در مسیر روشنی است که شهدا ترسیم کرده‌اند و همگی باور دارند که شهید سلیمانی زنده است و این مکتب را فرماندهی می‌کند.

شهید سلیمانی در بخشی از وصیت نامه‌اش عنوان می‌کند؛ «برادران و خواهران عزیز ایرانی من، مردم پر افتخار و سر بلندی که جان من و امثال من هزاران باد فدای شما باد، شما صدها هزار جان را فدای اسلام و ایران کردید، از اصول مراقبت کنید، اصول یعنی ولی فقیه، خیمه ولایت را رها نکنید خیمه، خیمه رسول الله است. اساس دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی خراب کردن این خیمه است دور ان بچرخید.

فشار دشمنان شما را دچار تفرقه نکند، نیروی‌های مسلح را برای دفاع اسلام، خودتان و کشور احترام کنید و نیروهای مسلح باید همانند دفاع از خانه خود از ملت و نوامیس تلاش کنند و حمایت و ادب و احترام کنند.

اتحاد قاسمیون در کنار «جان فدا»/۱:۲۰؛ ساعت عاشقی

به کارگیری افراد پاک دست و معتقد و خدمتگزار به ملت را در رأس امور بگذارید.

امروز قرار گاه حسین بن علی (ع) ایران است بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند دیگر حرم‌ها می‌ماند، اگر دشمن این حرم را از بین برد حرمی باقی نمی‌ماند نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی.»

سردار دل‌ها به قلب‌ها فرمان می‌دهد

فرماندهی که روزی فرمانده لشکر صف شکن ۴۱ ثارالله بود و دلاور مردی‌ها و شجاعتش محفل به محفل در جمع مردم کرمان حکایت می‌شد امروز فرمانده دل‌های هزاران نفر ایرانی و غیر ایرانی است. از کشمیر گرفته تا یمن و بحرین، از لبنان تا روسیه، ازافغانستان تا پاکستان از کردستان و اردبیل تا دمشق و لبنان و فلسطین و… دل‌های زیادی برای فرمانده می تپد و هزاران حاج قاسم با الگوبرداری از این شهید راهی را طی می‌کنند که به آزادگی و صلابت مسلمانان ختم می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.