تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 - 8:11
کد خبر : 3445

آمریکا باز هم مدعی آمادگی برای بازگشت به برجام شد

آمریکا باز هم مدعی آمادگی برای بازگشت به برجام شد
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا باز هم تلاش کرد که توپ را به زمین تهران بیندازد و مدعی شد که به محض اعلام پایبندی ایران به برجام، واشنگتن به توافق بازخواهد گشت.

به گزارش نسیم صبا از مهر، «ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: دیپلماسی بهترین وسیله برای اعمال محدودیت درباره برنامه هسته‌ای ایران است.

بر اساس این گزارش، ند پرایس در نشستی خبری در واشنگتن افزود: در صورتی که ایران بازگشت به توافق هسته‌ای را نپذیرد ما برای پیگیری مجدد روند تحریم‌ها آمادگی داریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با بیان اینکه واشنگتن دیدگاهش درباره پیشنهاد اروپا را به صورت واضح ارائه خواهد کرد، در تلاش برای انداختن توپ به زمین تهران، مدعی شد که آمریکا به محض اعلام پایبندی ایران به برجام به توافق بازخواهد گشت.

وی در عین حال گفت که واشنگتن مفاد پاسخ خود به انریکه مورا هماهنگ کننده اتحادیه اروپا درباره مذاکرات را اعلام نخواهد کرد.

پرایس در عین حال گفت که واشنگتن هیچ طرحی برای کاهش یا رفع هرگونه تحریم‌ها علیه ایران که غیرمرتبط با برنامه هسته‌ای هستند، ندارد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین ادعا کرد: ایران یک راه برای بازگشت به توافق دارد و آن دست کشیدن از خواسته های غیرقابل قبولی است که خارج از چارچوب برجام قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.