تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 - 7:54
کد خبر : 8481

آمادگی وزارت امورخارجه برای اعزام گروه‌های موسیقی به کشورهای دیگر

آمادگی وزارت امورخارجه برای اعزام گروه‌های موسیقی به کشورهای دیگر
وزیر امور خارجه در حاشیه بازدید از اجرای ارکستر موسیقی ملی ایران در اولین روز از برگزاری جشنواره موسیقی فجر بر آمادگی وزارت خانه متبوع خود برای همکاری با وزارت فرهنگ تاکید کرد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه روز جمعه بیست و هشتم بهمن ماه با حضور در تالار وحدت به تماشای اجرای ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان در اولین روز از برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر نشست.

وی پس از تماشای این کنسرت با حضور در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از کیفیت اجرای برنامه گفت: اثری که امروز شاهد اجرای آن بودیم، کنسرتی بسیار فاخر، ارزشمند تاثیرگذار بود که جا دارد از همه اعضای ارکستر موسیقی ملی به واسطه تلاشی که در این زمینه انجام دادند قدردانی کنم. بنده بارها در جشنواره موسیقی فجر حاضر بوده‌ام و همواره از دیدن اجراهای فاخر استقبال می‌کنم.

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران برای همکاری با وزارت فرهنگ در جهت اعزام گروه‌های موسیقی ایرانی به خارج از کشور برای اجرای برنامه بیان کرد: ما آماده‌ایم که با تشخیص و انتخاب وزارت ارشاد، زمینه حضور گروه‌های موسیقی در کشورهای دیگر را فراهم کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.