تاریخ انتشار: یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 6:39

رئیس محترم امور مجامع شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت گاز استان کرمان در ارائه گزارش عملکرد مجمع همیشه جزو شرکت های ممتاز در بین گازهای استانی است.

به گزارش نسیم صبا: جمشید آوج در حاشیه برگزاری دوره آموزشی دبیران هیئت مدیره شرکت های گاز استانی که به میزبانی شرکت گاز استان کرمان برگزار شد، بیان کرد: کمتر از یکماه دیگر به برگزاری مجمع مانده و گفتنی است که شرکت گاز استان کرمان همیشه در مجمع جزو شرکت هایی بوده که گزارش عملکرد بسیار خوبی ارائه داده و با توجه به اقدامات صورت گرفته، قطعا امسال هم اینگونه است.
وی افزود: تعداد جلسات تشکیل شده توسط هیئت مدیره در شرکت گاز استان کرمان قابل تقدیر بوده و این نشان دهنده همدلی اعضا است که امیدوارم تا پایان گازرسانی استان و سبز شدن کرمان به همین صورت ادامه یابد.
وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی دبیران هیئت مدیره توسط شرکت گاز استان کرمان، گفت: بازخوردهای بسیار خوبی در این دو روز از میزبانی شما به ما داده شده و خوشحالیم در این ایام عزیز که مصادف شده با دهه کرامت، در دیار کریمان و دیار بزرگ مردی همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم.
رئیس امور مجامع شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: امسال رویدادهای مهمی از جمله نمایشگاه صنعت نفت برگزار شد و اتفاق بسیار ارزشمندی که نسبت به سالهای قبل در این نمایشگاه افتاد تعداد بالای غرفه هایی بود که از شرکت های دانش بنیان و ایرانی در نمایشگاه حضور داشتند.
وی ادامه داد: این نمایشگاه نشان داد جوانان ایرانی می توانند در عرصه های مختلف به خصوص صنعت نفت و گاز حرفی برای گفتن داشته باشند.
آوج در پایان گفت: باعث افتخار است بگویم با توجه به اینکه در سال گذشته سرمای شدید و مصرف بی رویه گاز ما را دچار نگرانی هایی کرده بود اما با تلاش و همت همه عزیزان صنعت گاز زمستان خوبی را پشت سر گذاشتیم.
محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در ابتدای این جلسه نیز گزارشی از عملکرد و فعالیت های عملیاتی و فرهنگی این شرکت ارائه داد.