مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: بیش از 49 هزار و 439 نفر ساعت آموزش کارکنان در سال گذشته در شرکت گاز استان کرمان برگزار شد.

به گزارش نسیم صبا:محمدرضا سلیمانی افزود: در راستای آموزش و ارتقای مهارت های تئوری و عملی کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری به منظور خدمت رسانی مطلوبتر، واحد آموزش این شرکت در سال گذشته ۴۹ هزار و ۴۳۹ نفر ساعت آموزش را در کارنامه آموزشی خود به ثبت برساند.
وی بیان کرد: از میزان ساعت نام برده، ۳۹ هزار و ۶۲۶ نفر ساعت ویژه کارکنان رسمی و قراردادی و ۸۱۳ نفر ساعت برای نیروهای پیمانی برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان عنوان کرد: این شرکت در سال گذشته مفتخر بود تا میزبان سه دوره در سطح شرکت های گاز استانی، منطق عملیات انتقال گاز و شرکت های پالایشی همانند دوره شناخت تجهیزات و کالیبراسیون، بازرسی سیستم های اندازه گیری، دوره های عمومی نیروهای بدو استخدام و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت، الگوی سنجش سلامت اداری و مقابله با فساد باشد.
به گفته وی همچنین این شرکت طرح استعدادیابی فرزندان کارکنان در مقاطع تحصیلی ۷، ۸ و ۹ را برای تعیین رشته تحصیلی و مشاغل پیشنهادی آینده براساس زمینه استعدادی مادرزادی برگزار کرد و تعداد ۶۵ نفر از فرزندان کارکنان استعدادیابی شده و نتایج بسیار مطلوبی از این طرح حاصل شد.
سلیمانی به صراحت گفت: سازمانی که نتواند مهارت ها و دانش نیروهای خود را توسعه دهد و از آن به نحو مؤثری بهره‌برداری کند، قادر نیست خود را در دنیای سرشار از رقابت امروزی حفظ کند و یا رو به رشد و توسعه حرکت نماید.
وی در پایان با اظهار امیدواری در خصوص برنامه‌ریزی در سال جدید به منظور برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و افزایش سطح دانش و مهارت پرسنل توسعه آموزش را از ارکان مهم هرسازمانی عنوان و گفت: خوشبختانه اهتمام به امر آموزش و توسعه دانش و توانایی های علمی در این شرکت به فرهنگ سازمانی تبدیل شده است.